Gjest Fersk huseier :) Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Jeg er på utkikk etter sort-hvite bilder til stua, og blir veldig glad for tips om hvor jeg kan finne det Hvilke motiver synes dere er greit å ha på veggen? Landskap og natur, eller foretrekker dere bilder av mennesker eller kjente bygninger? På forhånd takk for svar!
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Ja, Ikea har jo sikkert no'. Ellers går det jo an å kikke på Bohus, Skeidar og lign. steder. Men det går jo an å ta noen selv også da... Kan bli fint det... Eller male selv.... (Selv om jeg ikke akkurat kunne gjort sistnevnte... )
loop Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Hva er du ute etter da? Maleri, foto, trykk, plakat eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 På Folkemuseet og på en kiosk med stort kortutvalg har jeg sett endel gamle og kule sort/hvitt-bilder. Men de er ikke så store da... Må evt. lage en collage eller no... Vet de har på Ikea, men "alle" har jo de da... Hva med å besøke gammel slekt og finne gamle bilder i album der og forstørre de? Mye mer personlig det.
Smørblomsten Skrevet 21. mai 2005 #6 Skrevet 21. mai 2005 Jeg bestilte fine svart-hvitt bilder på en nettside som heter jorden sett fra himmelen. Kan søke på det på f.eks Startsiden. Det er bl.a en dansk nettbutikk. Og der får du dem i alt fra små str til store plakater.
Gjest LilleSol i.i Skrevet 21. mai 2005 #7 Skrevet 21. mai 2005 I stua har vi en serie på fire svart-hvitt bilder, ikke sånn voldsomt store, men større en vanlige bilder. Bildene er av oss selv og våre kjære i naturlige situasjoner. Foreksempel ved frokostbordet, ute i hagen med tennis osv. Har blitt veldig stilig, litt mer personlig enn "kjøpte" bilder, samtidig som det ikke er de vanlige familiebildene på veggen! Fått masse komplimenter for de ! Bare et tips ! LilleSol
Julie Skrevet 21. mai 2005 #8 Skrevet 21. mai 2005 www.allposters.com har mye lekkert. Kjøp til rammer så blir det bra :-) Julie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå