Gjest Fersk huseier :) Skrevet 20. mai 2005 #1 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er på utkikk etter sort-hvite bilder til stua, og blir veldig glad for tips om hvor jeg kan finne det Hvilke motiver synes dere er greit å ha på veggen? Landskap og natur, eller foretrekker dere bilder av mennesker eller kjente bygninger? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Der har de alt mulig Skrevet 20. mai 2005 #2 Del Skrevet 20. mai 2005 Ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #3 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, Ikea har jo sikkert no'. Ellers går det jo an å kikke på Bohus, Skeidar og lign. steder. Men det går jo an å ta noen selv også da... Kan bli fint det... Eller male selv.... (Selv om jeg ikke akkurat kunne gjort sistnevnte... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 20. mai 2005 #4 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva er du ute etter da? Maleri, foto, trykk, plakat eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #5 Del Skrevet 20. mai 2005 På Folkemuseet og på en kiosk med stort kortutvalg har jeg sett endel gamle og kule sort/hvitt-bilder. Men de er ikke så store da... Må evt. lage en collage eller no... Vet de har på Ikea, men "alle" har jo de da... Hva med å besøke gammel slekt og finne gamle bilder i album der og forstørre de? Mye mer personlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 21. mai 2005 #6 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg bestilte fine svart-hvitt bilder på en nettside som heter jorden sett fra himmelen. Kan søke på det på f.eks Startsiden. Det er bl.a en dansk nettbutikk. Og der får du dem i alt fra små str til store plakater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleSol i.i Skrevet 21. mai 2005 #7 Del Skrevet 21. mai 2005 I stua har vi en serie på fire svart-hvitt bilder, ikke sånn voldsomt store, men større en vanlige bilder. Bildene er av oss selv og våre kjære i naturlige situasjoner. Foreksempel ved frokostbordet, ute i hagen med tennis osv. Har blitt veldig stilig, litt mer personlig enn "kjøpte" bilder, samtidig som det ikke er de vanlige familiebildene på veggen! Fått masse komplimenter for de ! Bare et tips ! LilleSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 21. mai 2005 #8 Del Skrevet 21. mai 2005 www.allposters.com har mye lekkert. Kjøp til rammer så blir det bra :-) Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå