AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Hei. Jeg er en kvinne på 23 år.. i dag merket jeg at jeg har blod i avføringen, inni avføringen..blir med en gang redd det skal være kreft..noen med oppløftende ord eller noen som har opplevd det samme? Skal kontakte lege i morgen Anonymkode: 9cd6e...5bf
Millimani Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Dra til legen. Det kan være mange årsaker. Du får ikke svar her. Det finnes tarmsykdommer som ikke er kreft, og det er umulig å si noe om før du er undersøkt. KG er ikke et legekontor
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg synes du skal få litt trøst jeg (før du selvsagt drar til legen): Jeg får blod på papiret i tiden etter å ha spist brødmat/gluten (når maten har gått gjennom systemet). Vet om flere som gjør det. (Jeg er utredet av lege.) Anonymkode: 4f9d1...0d8
Gjest Anonym Bruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Ta umiddelbart kontakt med din fastlege så de kan få sjekket dette ut på labben. Har selv hatt blod i avføring ,og skylder hermorider.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå