AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Er ei stund siden jeg var til legen og fikk påvist Rosacea. Fikk en krem som funket veldig bra en periode, bruker den fortsatt. Men jeg har svært utsatte områder i ansiktet som aldri blir borte, røde prikker/utslett på haka og i panna. Det går liksom aldri helt bort, skal jeg gå til legen igjen eller har dere noen tips til å holde de områdene i sjakk. Trenger tips til produkter dere bruker osv osv.... Anonymkode: 3de82...b89
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 En hudlege vil kunne svare deg på dette. Du bør ikke ta KG-folk som god fisk. Det kan gjøre det verre Anonymkode: d2d60...eed
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 Det viktigste er å bruke produkter uten parfyme. https://www.elixircosmeceuticals.no/produkter/acticlear/ Disse er visst utviklet spesielt for rosacea, jeg har prøvd de selv og likte produktene veldig godt. Problemet er at det er litt dyrt synes jeg, så hvis ikke det er et problem for deg Anonymkode: 6d204...65d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Kjøpe renseprodukter for sensitiv hud. Det er heller ikke alle produktene som vil fungere for deg. Her fikk jeg reaksjon etter en rens som skulle være for sensitiv hud, kjøpt på apoteket. Vær obs på mat som kan trigge rødheten. Husker ikke om sterk mat var en av dem. Anonymkode: cfefc...fd9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Har rosacea og psoriasis, bruker produkter fra PCA. Synes de hjelper en del på nuppene og irriterer heller ikke huden. Anonymkode: 7c672...11e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå