Gjest nordlandspia Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Hei.. ønsker synspunkter på, eller å komme i kontakt med personer som har fått utført bukplastikk, og som har blitt gravid etterpå. skal/ skal ikke opereres, men blir frarådet dette da tanken er å få flere barn. hva mener du, hva er din erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Jeg har ikke gjort dette, men går det ikke an å vente til du har fått de barna du skal ha?
Bellybutton Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 har tatt full bukplastikk,men jeg ventet til etter jeg fått fått de barna jeg ville ha. Det er ikke for uten grunn at en fraråder dette ellers. Det er stor mulighet for at huden vil bli strekt så mye at operasjonen i utganngspunketet var bortkastet. Det er en stor operasjon,og som alle andre operasjoner er det ikke uten risiko en legger seg på operasjons bordet. Men jeg forstår at du vil gjennomføre det så fort som mulig....anbefaler deg likevel å vente.
Gjest nordlandspia Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Hei igjen... kosli å se at man får noen svar!! :bukke: Har fått snakka litt med kirurgen min i dag, som mener at en fettsuging av magen kan være et alternativ.... Så da er det bare å settte seg i tenkeboksen igjen.. Noen med erfaringer på dette området?
nordnorge Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 :oops: ...er helt ny på denne siden, og ser at jeg har blitt registrert som gjest.. er jeg som er nordlandspia... tror jeg har gjort alt rett nå.
meta2 Skrevet 21. mai 2005 #6 Skrevet 21. mai 2005 I morgen drar jeg ut de to siste trådene i såret. Da er jeg ferdig og magen er flat og fin. Magen min var totalt ødelagt innvendig etter svangerskapene, og legen hadde nok ikke operert meg dersom jeg ønsket flere barn. Nå har jeg tre og det holder, og er lykkelig med innover navel (navlebrokk). Skal opp til legen i august og ta etterbilder.
nordnorge Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Så spennende!! Godt å høre at du er fornøyd, vet akkurat hvordan det føles å gå rundt med en mage som man er misfornøyd med... Lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå