Gå til innhold

Er 30år gammelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

30 årene, baby!✌🏾😘

Anonymkode: d5a36...fd4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, youcancallmejune skrev:

Som kvinne er begynner man å bli godt moden ved 30, for det er jo bare rundt 7-10 fruktbare år igjen. Gammel er man derimot ikke. Man har jo kanskje 2/3 igjen av livet og regnes fortsatt som ung. Omgås venninnen din med mye yngre folk, kanskje?

For en 22åring er 30 gammelt, vel? ;)

Anonymkode: 60aba...fef

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, youcancallmejune skrev:

Som kvinne er begynner man å bli godt moden ved 30, for det er jo bare rundt 7-10 fruktbare år igjen. Gammel er man derimot ikke. Man har jo kanskje 2/3 igjen av livet og regnes fortsatt som ung. Omgås venninnen din med mye yngre folk, kanskje?

Kvinner er som regel fruktbare fram til de er rundt 45 

Skrevet

For ei brødskive med makrell i tomat er nok 30 år gammelt.

Mennesker lever ofte til de er 100 år, sånn sett så bør en iallefall ha bikka 50 før en kan sies å være gammel.

Når det er sagt så blir nok ikke denne tråden veldig gammel. Eller er den gammel allerede, selv om den er ny?

Makrell i tomat!

Skrevet
1 minutt siden, Skepcisco skrev:

Mennesker lever ofte til de er 100 år, sånn sett så bør en iallefall ha bikka 50 før en kan sies å være gammel.

Nei det gjør de ikke, de færreste mennesker lever til de er 100 år. 

Anonymkode: 92261...96f

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne på 31 som sier hun begynner å dra på årene. Enig? Er 31r ungt eller gammelt for deg? Og hvor gammel er du? 

Jepp hun har helt rett. Kjøp inn gåstol til bursdagsgave til henne.

Anonymkode: e8304...78d

Gjest Paramount
Skrevet

Om 30 år er gammelt? Jeg har passert 40 og synes 30 er like gammelt som meg. Føles slik.

Skrevet

Jeg er 31, og vet at jeg egentlig ikke er gammel. Men jeg føler meg gammel, har i mange år jobbet i en fysisk tung jobb som har slitt meg fullstendig ut. Er mye sliten i kroppen, og har mye vondt. I tillegg har jeg nylig fått barn og det tar på det og. Jeg håper når jeg blir 40 at jeg da vil føle meg ung igjen, hehe.

Anonymkode: cb9d0...bcb

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør de ikke, de færreste mennesker lever til de er 100 år. 

Anonymkode: 92261...96f

Men fortsatt så lever mennesker ofte til de er 100 år. Rart dette med språkforståelse ;)

Ingen ting nevnt om de fleste mennesker. At noen blir drept av en flodhest når før de har fylt 30 betyr ikke at den potensielle levealderen til mennesker blir lavere?

• Liker 1
Skrevet

Når du er i 30-årene så er du gammel uten tvil.

Anonymkode: 3f145...25a

Skrevet

(Mann) Ble 30 år i september og føler meg gammel. Er på siste året av et studie, har ikke kjøpt bolig, ingen barn. Så er ikke i en fase i livet der folk man kanskje annser på som gamle vanligvis er. Men føler for min del at tiden som ungdom/ung voksen ble over straks jeg ble 30. Nå gjenstår det bare 40++ kjedelige år i arbeidslivet så et parr år på gamlehjem. Yey..livet

Anonymkode: c592b...ce9

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du er i 30-årene så er du gammel uten tvil.

Anonymkode: 3f145...25a

Hilsen G15? 🙋‍♂️;)

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

(Mann) Ble 30 år i september og føler meg gammel. Er på siste året av et studie, har ikke kjøpt bolig, ingen barn. Så er ikke i en fase i livet der folk man kanskje annser på som gamle vanligvis er. Men føler for min del at tiden som ungdom/ung voksen ble over straks jeg ble 30. Nå gjenstår det bare 40++ kjedelige år i arbeidslivet så et parr år på gamlehjem. Yey..livet

Anonymkode: c592b...ce9

Hvorfor kjedelige år? Kan man ikke ha hobbier eller gjøre andre ting fordi man bikker 30?

Anonymkode: 97676...60c

Skrevet
8 timer siden, Skepcisco skrev:

For ei brødskive med makrell i tomat er nok 30 år gammelt.

Når det er sagt så blir nok ikke denne tråden veldig gammel. Eller er den gammel allerede, selv om den er ny?

Makrell i tomat!

🧐😄

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kjedelige år? Kan man ikke ha hobbier eller gjøre andre ting fordi man bikker 30?

Anonymkode: 97676...60c

Jeg ts som selv er 31år merker at livet er mye bedre nå enn i 20'årene. Jeg må si jeg gleder meg bare til å bli eldre, mine barn bli voksne, de kommer på besøk å drikke kaffe hos meg, reiser på turer. Nyte livet på en annen måte. Nå er livet ganske jagete, men setter alikavel veldig pris på den. Når man blir eldre har man gjerne bedre økonomi, mer sydenturer og kosestunder. 

Én ting jeg merker som er mer negativt med å bli eldre er at jeg er og blir nok mer og mer opphengt i helsa. Redd for kreft og andre alovrlige sykdommer. Selv er jeg frisk og energisk nå. !!:)

• Liker 1
Gjest Lama_Drama
Skrevet (endret)

30 årene er de beste årene. Helt uten tvil. Gammel eller ei.

Endret av Lama_Drama
Må ha stor bokstav i begynnelsen av setninger, gitt.
Skrevet

30 år er for gammelt til å gå på barneskolen, til å være avhengig av sine foreldre, til å bo hjemme, til å ikke klare seg selv, til å ri kjepphester, til å ligge dritings i en grøft osv 

Anonymkode: da677...2e5

Skrevet

30 år kanskje for gammelt for en på 22? 

Eller er det en moden kvinne?;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...