Gjest Quest Skrevet 20. mai 2005 #1 Skrevet 20. mai 2005 Inspirert av et spørsmål som ble stilt på Kropps-forumet lurer jeg litt. Det snakkes alltid om lengden på en penis, men sjelden om tykkelsen. Hva er en tykk penis for dere? Hva er passe tykkelse? De fleste kvinner er et sted mellom 13-16 cm rundt håndleddet. Hadde noe sånt noe vært passelig tykkelse på en penis?
Gjest Statistiker Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Alt under 14 cm i omkrets faller inn under "normalen" hvis man regner normalfordeling innenfor 90%. Dvs 5% av befolkningen vil ha 14cm omkrets eller mer.
Gjest vagina Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 En tykk penis er en som fyller akkurat passe opp i min vagina - en veldig tykk penis er en som fyller litt for mye
Gjest Quest Skrevet 20. mai 2005 #5 Skrevet 20. mai 2005 En tykk penis er en som fyller akkurat passe opp i min vagina - en veldig tykk penis er en som fyller litt for mye Jasså? Det hadde jeg egentlig ikke trodd
Gjest Quest Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 Ærlig talt - ingen seriøse svar her? Se på deres eget håndledd da - er det for mye eller for lite?
smidja Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Eh, det spørs vel helt utifra hvordan man ser ut? Om man er meget tykk mener jeg, vil det vel være i overkant? Jeg ser på mitt eget håndledd, og er ikke spesielt tykk, og jeg synes det ser ganske stort ut for å putte inn der.
Gjest yep Skrevet 20. mai 2005 #8 Skrevet 20. mai 2005 jeg kan fint ta rundt håndleddet mitt,og jeg syntes ikke mitt håmdledd er spesielt stort/tykt!!! så hvis din penis er like tykk som mitt håndledd så er det helt fin str for meg, men det er ikke spesielt tykt da!
Gjest nemooo Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 Jeg syns tykkelsen på håndleddet mitt er altfor tykt for en penis. Skal da ikke sprenger heller! :o Håndleddet mitt er 15 cm.
Gjest yep Skrevet 20. mai 2005 #10 Skrevet 20. mai 2005 15 cm!! det er ikke mitt...,men da skjønner jeg du syntes det er stort!
Laina Skrevet 21. mai 2005 #11 Skrevet 21. mai 2005 Hvordan kan man sammenlikne håndleddet med en penis??? En penis er rund, et håndledd er ovalt... Regner med det er omkretsen dere snakker om. Merkelig diskusjon...
Gjest gekko Skrevet 21. mai 2005 #12 Skrevet 21. mai 2005 Hvis du tenker på å sammenligne håndleddet til damer med penis, er det uansett ganske store variasjoner. Jeg regner med du tenker på fisting - mange damer kan putte hele hånda inn. Jeg har vært med damer med tykke håndledd (les grov benbygning - det er det går på) - håndledd som er betydelig tykkere/større omkrets en de groveste peniser. Og jeg har hatt damer med de tynneste og spinkleste håndledd/benbygning du kan tenke deg. Langt tynnere en min penis i allefall. Likevel - jeg har ikke kjendt noen sammenheng mellom håndledd/benbygning, og tranghet/vidhet på musa til jenta. Mulig kanskje er det litt lettere å føle bekkenbena på hver side av vagina på en veldig spinkel dame. Erfaring fra en mann.
Donnie Darko Skrevet 21. mai 2005 #13 Skrevet 21. mai 2005 Dette er en tykk penis: http://img.photobucket.com/albums/v156/Car...20moro/pikk.jpg
Dru Skrevet 21. mai 2005 #14 Skrevet 21. mai 2005 Hvordan kan man sammenlikne håndleddet med en penis??? En penis er rund, et håndledd er ovalt... Regner med det er omkretsen dere snakker om. Merkelig diskusjon... Ikke alle peniser er like. Regner med det var omkretsen, ja.
Gjest Madam Felle Skrevet 21. mai 2005 #15 Skrevet 21. mai 2005 En tykk penis, er nå den ikke passer der den skal passe.
Gjest Akkurat Skrevet 21. mai 2005 #16 Skrevet 21. mai 2005 Forskjell på god-tykk og vond-tykk - den kan gjerne være litt tykk, men som et håndledd kan være i overkant ja.
Gjest Rodney King Skrevet 23. mai 2005 #17 Skrevet 23. mai 2005 Gå til www.monstersofcock.com, så ser du hva en tykk penis er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå