AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Hei. Igår når jeg og samboer hadde sex så var det umulig for meg å ha den stillingen der jeg sitter oppå han. Når penisen hans var inni så fikk jeg så vondt i høyre nedre del av magen og det var som at det strålte litt ut til siden av ryggen? så jeg gikk av og vi hadde andre stillinger. Når vi hadde andre stillinger som når han vi ligger i skje og han var inni meg så gjorde det ikke vondt. Hva kan dette være? Noen som har hatt dette før? Har aldri i mitt liv opplevd smerter under samleie utenom når samboer har tatt inn penis litt for tidlig når jeg ikke er kåt nok. Jeg hadde litt vondt i magen igår og på søndag fikk jeg veldig vondt i siden av ryggen. Er redd for at det er noe alvorlig. Er også usikker om jeg skal vente med å kontakte legen og se om det skjer igjen under sex, eller om jeg bør kontakte lege etter bare denne gangen. Anonymkode: e3621...217
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Kan være du fikk en rift, den vil gro, vent i så fall med sex et par dager. Det kommer mange uforklarlige "vondter" i løpet av et samliv, men de går som regel over. Kontakt lege hvis det er stor smerte, lukter vondt, du blir kvalm, blod og rar utflod. Altså, du kan kontakte nå også, men du blir nok bare sendt hjem igjen. Anonymkode: 0a7f4...51d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå