AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Ok. Så jeg poppet ex for 2 uker siden, og hele meg verker. Vet at dagene rett etter er jævlige, men det er ikke slik. Jeg er direkte kvalm hver gang jeg spiser noe. Føles ut som jeg skal kaste opp, føles ut som brekninger.. men ikke slik at smaken kommer opp i munnen, om det gir mening. Har til tider hvor det føles ut som forferdelige mensen kramper, men jeg har ikkje mensen lengre (tatt pstav). Glemmer også ting på minutter. Vet dette er pga dem, men har skjedd 3 ganger. Føles ut som magen min skal trekke seg så mye sammen, eller hva jeg skal si. Mat frister helle ikke. Trenger ikke noen leksjoner og dette. Lurer om noen har vært ute for dette.. Anonymkode: 1ca2a...281
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Ta en graviditetstest... Anonymkode: d8d13...163 10
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Så jeg poppet ex for 2 uker siden, og hele meg verker. Vet at dagene rett etter er jævlige, men det er ikke slik. Jeg er direkte kvalm hver gang jeg spiser noe. Føles ut som jeg skal kaste opp, føles ut som brekninger.. men ikke slik at smaken kommer opp i munnen, om det gir mening. Har til tider hvor det føles ut som forferdelige mensen kramper, men jeg har ikkje mensen lengre (tatt pstav). Glemmer også ting på minutter. Vet dette er pga dem, men har skjedd 3 ganger. Føles ut som magen min skal trekke seg så mye sammen, eller hva jeg skal si. Mat frister helle ikke. Trenger ikke noen leksjoner og dette. Lurer om noen har vært ute for dette.. Anonymkode: 1ca2a...281 Er du sikker på at dette kom etter at du tok ecstasy? det kan jo være at du går og brygger på et eller annet virus.. Anonymkode: b1c0c...309 7
Gjest pokijh Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Hvordan vet du at det er pga dem? Jeg tror ikke det. Stoffet er ute av kroppen for lenge siden, om du ikke har fått i deg noe helt annet da.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Var etter at jeg tok det jeg følte meg Såpas dårlig. Aldri vore som det her før. Kan ta å kjøb ein gravidtest. Anonymkode: 1ca2a...281
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 Er 5 måneder siden jeg lå med noen sist så er nok ikke det. Anonymkode: 1ca2a...281
KillerKitty Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 Problemet med de pillene der er jo at man aldri vet hva du egentlig får. De kan være blandet ut med hva som helst, og inneholde minimalt med mdma. Med mindre du er veldig trygg på personen du får dette av, ville jeg aldri rørt de pillene der. Sikkert ikke derfor du er dårlig nå, vel og merke. Sikkert blitt smittet av noen. Man er jo gjerne litt ekstra sosial og "på" med det greiene der, og da er det jo også lettere å bli smittet. 13
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Så jeg poppet ex for 2 uker siden, og hele meg verker. Vet at dagene rett etter er jævlige, men det er ikke slik. Jeg er direkte kvalm hver gang jeg spiser noe. Føles ut som jeg skal kaste opp, føles ut som brekninger.. men ikke slik at smaken kommer opp i munnen, om det gir mening. Har til tider hvor det føles ut som forferdelige mensen kramper, men jeg har ikkje mensen lengre (tatt pstav). Glemmer også ting på minutter. Vet dette er pga dem, men har skjedd 3 ganger. Føles ut som magen min skal trekke seg så mye sammen, eller hva jeg skal si. Mat frister helle ikke. Trenger ikke noen leksjoner og dette. Lurer om noen har vært ute for dette.. Anonymkode: 1ca2a...281 Skjønner hva du mener. Dette vil gå over, men det kan ta tid. Du skal være glad du ikke merker andre etterdønninger, jeg brukte seks måneder på å komme meg tilbake til god form siste gangen. Og ble såpass redd for eget hode at jeg ikke har rørt det siden. Var redd for å få varige mèn en periode. Men de mensenkrampene ville jeg sjekket opp hvis de ikke gir seg.
Muskath Skrevet 1. oktober 2019 #11 Skrevet 1. oktober 2019 Stoffer som det fucker med hodet! Det kan også være forskjellige blandinger sånn at det ikke virker likt hver gang. Det har også mye å si hva slags humør du er i når du tar stoffet. Det kan ta tid før du føler deg normal igjen. Kanskje ikke gjøre det flere ganger? 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #12 Skrevet 1. oktober 2019 Er nok et urent produkt du har fått i deg, kan innholde skumle ting for å spe ut produktet. Jeg kan veldig mye om dette dessverre, eneste jeg kan si: holde dere langt unna narkotiske stoffer. Du kan ende i en psykose du aldri kommer ut av, eller hylende panikkangst i årevis. Det samme gjelder piller, benzo etc. Kan såvidt forsvare etpar øl i ny og ne, men det beste er å holde seg clean uansett hva det gjelder av rus. I know. Anonymkode: 9b0ce...9c0 17
MammaMums Skrevet 1. oktober 2019 #13 Skrevet 1. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok et urent produkt du har fått i deg, kan innholde skumle ting for å spe ut produktet. Jeg kan veldig mye om dette dessverre, eneste jeg kan si: holde dere langt unna narkotiske stoffer. Du kan ende i en psykose du aldri kommer ut av, eller hylende panikkangst i årevis. Det samme gjelder piller, benzo etc. Kan såvidt forsvare etpar øl i ny og ne, men det beste er å holde seg clean uansett hva det gjelder av rus. I know. Anonymkode: 9b0ce...9c0 Støtter denne!!! Du har nok fått i deg extacy som er blandet ut med noen giftige stoffer som kroppen din reagerer på. Du bør dra til lege å få sjekka deg❤️ Jeg støtter IKKE rådet om å ikke fortelle legen din at du har tatt det! Det er faktisk helt feil å ikke gi riktig info til legen din, sånn at legen ikke kan lete etter svar på riktig måte. Det får selvsagt ingen konsekvenser ved at du sier det! Legen kommer til å spørre om du ruser deg ofte, du sier nei - og legen kommer med muntlig informasjon og advarsel på at dette ikke er bra.. For det ER jo ikke det- det vet du.. Innerst inne.. Men, uansett. Gå til legen. Jeg mener jeg leste at politiet gikk ut og informerte om noen dårlige og dermed farlige tabletter som er i omløp nå.. Var det politiets side tro? Uansett, legene er informert om dette- og kan utifra det lete etter riktig svar og gi deg riktig medisin. Det kan ligge bie å etse i magen din nå- du bør ta kroppens signaler på alvor. Du tør å ta extasy - da bør du tørre å lytte på det som blir følgende..... Tøff om natten - tøff om dagen.. Masse lykke til👍 Håper du finner mot til å ta dette på alvor👍 12
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #14 Skrevet 1. oktober 2019 Magekrampene har kanskje ikke noe med ecstasyen å gjøre men fortsetter det gå til lege. Du vet aldri hva pillene egentlig er blandet med. En venninne tok en pille som skulle være ecstacy og hadde et helvete i flere timer etter. Masse hallusinasjoner, spøy og ble helt hjelpesløs. Ikke kødd med psyken din. Søsteren til en eks endte opp på psykiatrisk etter å ha tatt ecstacy EN gang. Hadde full angst i mnds vis etter og hun ble aldri seg selv. De pillene var nok blandet ut med mye rart, men du har ingen garanti du heller. Anonymkode: 4c46b...1d1 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #15 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) På 1.10.2019 den 4.41, pokijh skrev: Hvordan vet du at det er pga dem? Jeg tror ikke det. Stoffet er ute av kroppen for lenge siden, om du ikke har fått i deg noe helt annet da. ...og det kan man jo aldri vite... 😕 Selvsagt må hun nevne dette for legen, for at legen skal ha grunnlag for å vurdere og mulighet til å hjelpe. Legen har taushetsplikt, og hun blir uansett neppe stemplet som rusmisbruker på noe vis av denne episoden. Å ta illegale stoffer er veldig vanlig, og ikke stigmatiserende i samme grad som før i tiden. Anonymkode: 0ffbd...660 Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 2. oktober 2019 av Perelandra 5
Gjest pokijh Skrevet 1. oktober 2019 #16 Skrevet 1. oktober 2019 Ta heller et tryggere rusmiddel neste gang. Om det i det hele tatt har noe med pillene du tok å gjøre, så er det helt sikkert at det ikke var vanlig ecstasy du inntok ettersom det vil være ute av kroppen etter et par dager. Men umulig å vite hva som har vært blandet inn i de. Husker du hva slags stempel/farge det var på pillene?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #17 Skrevet 1. oktober 2019 Takk for alt av svar. De var neon gule og avlange rektangler. Stod «//AMG» på pillen. Tenker å dra til legen om det blir helt kriiiise, takk uans. Anonymkode: 1ca2a...281 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #18 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) Hun SKAL nevne at hun har brukt narkotika, siden hun ble dårlig pga dette. Anonymkode: aa503...c27 Ryddet for sitat av slettet innlegg, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 2. oktober 2019 av Perelandra 6
Gjest pokijh Skrevet 1. oktober 2019 #19 Skrevet 1. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for alt av svar. De var neon gule og avlange rektangler. Stod «//AMG» på pillen. Tenker å dra til legen om det blir helt kriiiise, takk uans. Anonymkode: 1ca2a...281 Okey, opplevde du at det ble veldig intenst? Om denne var ren er det snakk om en stor dose. Jeg står fortsatt på at sykdommen og ecstasy-inntaket ikke har noen sammenheng her, men dra til legen. Fikk du en hard nedtur? Deprimert i 2-3 dager eller lenger? Hvor lang tid gikk du uten å spise/drikke etter inntaket?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #20 Skrevet 2. oktober 2019 Var ganske så intenst. Var 150mg på dem. Tok to. Først en så en til etter 45 - 55min ish. Fekk ganske hard ja, var deprimert sånn ille i en 3-4 dager ja. Drakk litt under trippen, dagen etter en burn, dagen etter der to ish glass eplejuice.. prøvde å spise, men fristet ikke. Og følte meg kvalm etter et bit lisom... drakk under turen og etter for vet hvor viktigt det er. Anonymkode: 1ca2a...281
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå