AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Jeg skal kontakte legen i morgen, men ville bare høre her om det kanskje er flere som har opplevd dette, eller lignende. Jeg har følt meg dårlig noen dager. Fra torsdagen begynte jeg å bli tung i hode og formen føltes ikke bra. Spiste godt, ingenting i veien med matlyst og inntak av vann. Formen endret seg ikke før lørdagen. Da følte jeg meg mye bedre. Vi dro ut og drakk, og jeg ble full. Våknet dagen derpå med oppkast og det som følger med fyllesyke. Men denne fyllesyken var annerledes. Vanligvis varer den verste biten bare et par timer, så sover jeg litt til, så går det over. Men søndagen gikk og kvalmen slapp ikke taket. Nå har det vært mandag, og kvalmen sitter i enda. Den kan forsvinne litt, men kommer tilbake. Av og til føles det ut som jeg må kaste opp. Søndagsmorgen fikk jeg brått mensen, 2-3 dager før tiden. Den kom veldig brått på, med mye blod. Nå i dag er det nesten ikke blod, bare litt.. Mørk farge. "uka" mi varer til vanlig 7-8 dager. Spiser og drikker uten problemer, men kvalmen sitter i enda. Får ikke sove. Jeg begynner å lure på om jeg enten har spist/drukket noe jeg ikke har tålt. Spiste kjøtt lørdagen med diverse tilbehør. Eller så er jeg gravid, men tviler.. Muligheten er der så klart, men. Kan dette forårsakes av mangel på vitaminer etc? Jeg har hatt jernmangel før, og gikk på tabletter. Det skal bli godt å komme seg til legen i morgen. Får håpe de har ledig tid til meg kjapt. Kan ikke gå slik.. Anonymkode: 81125...d66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå