AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Jeg er mere interessert enn han. det gjør at jeg ønsker å slippe han nå. Tenker mye på han så er vanskelig. Noen tips? Anonymkode: 66878...058
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mere interessert enn han. det gjør at jeg ønsker å slippe han nå. Tenker mye på han så er vanskelig. Noen tips? Anonymkode: 66878...058 Mitt tips... ta en ferie og reis bort. Lettere å unngå kontakt. Eller Finn på noe som opptar deg på fritiden slik at du ikke tenker så mye. Når du føler det har blitt litt avstand. Så se tilbake objektivt på hvordan han behandlet deg. Jeg gjorde dette og følte og så da at jeg hadde vært en tosk som lot han ta meg for gitt til sitt bruk. Jeg registrerte at d var stort sett jeg som tok iniativ. Bare i begynnelsen var det ordentlig bra. En ser da mønstret at han var aldri interessert. I tillegg må du spørre han da hvor han står? Er han ikke interessert så ber du om pause. Det gjør jævlig vondt men du må igjennom d. Nå etter 3 måneder føler jeg en fin avstand jeg blir bare irritert når jeg tenker på han. Har nå blitt bedt av en ny mann som jeg tror jeg vil like og takket ja for å få en ny input. Har lært av siste at her vet jeg at vi vil det samme og kjører i samme retning men som sagt. Har ikke store forhåpninger jeg tar det som noe hyggelig og bli kjent med noen nye. I tillegg har jeg begynt å trene og tenkt å bli flinkere til å melde meg på kurs utenfor komfortsona mi som f. Eks dansing. Det gjør at man blir opptatt med positive ting og livet blir bra og leve igjen. Masse lykke til Anonymkode: 23c36...de5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 Det gir jo ingen mening. Er da helt normalt at den ene er et eller flere hakk mer interessert?? Anonymkode: 91ffe...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gir jo ingen mening. Er da helt normalt at den ene er et eller flere hakk mer interessert?? Anonymkode: 91ffe...b8e Det er like tøft å komme over for den som har mest følelser. Enkelt for den som ikke har det. Anonymkode: 23c36...de5 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er like tøft å komme over for den som har mest følelser. Enkelt for den som ikke har det. Anonymkode: 23c36...de5 Poenget er at man ikke avslutter pga slike naturlige og normale forskjeller, for så å sette seg ned å synes synd i seg selv. Anonymkode: 91ffe...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at man ikke avslutter pga slike naturlige og normale forskjeller, for så å sette seg ned å synes synd i seg selv. Anonymkode: 91ffe...b8e Jeg velger å tolke ts som at den andre ikke er interessert. Ensidig forelskelse er tøft, og hvem kan bestemme at det ikke er lov å synes synd på seg selv? Anonymkode: 38db2...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger å tolke ts som at den andre ikke er interessert. Ensidig forelskelse er tøft, og hvem kan bestemme at det ikke er lov å synes synd på seg selv? Anonymkode: 38db2...3ca Helt enig. Noen ganger kan de fleste havne i den situasjonen. Anonymkode: 23c36...de5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger å tolke ts som at den andre ikke er interessert. Ensidig forelskelse er tøft, og hvem kan bestemme at det ikke er lov å synes synd på seg selv? Anonymkode: 38db2...3ca Hun er MER interessert enn han. Å tolke det som at han ikke er interessert er jo helt på tryne. Anonymkode: 91ffe...b8e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er MER interessert enn han. Å tolke det som at han ikke er interessert er jo helt på tryne. Anonymkode: 91ffe...b8e Hvis jeg velger å være på trynet, så er det vel min sak? Jeg ser flere muligheter, til ts opplyser oss om hvordan det er. Var han aldri interessert? Var han ikke så interessert som hun trodde? Var han interessert, men sluttet å være det? Resultatet er uansett at ts ser det som en tapt sak. Anonymkode: 38db2...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun er MER interessert enn han. Å tolke det som at han ikke er interessert er jo helt på tryne. Anonymkode: 91ffe...b8e Hvem vil ha en fyr som er mindre interessert enn en selv? Oppskrift på sorg og helvete. Anonymkode: 25121...6ea 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå