Gå til innhold

Jeg trenger en råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

De kalde årstidene beroliger meg fordi jeg ikke skulle vise kroppen. Jeg har arr på kroppen, hovedsakelig på bena og armene. De flauer meg litt fordi de er ganske synlige.
En kvinne så på beina i dag fordi jeg forlot dem litt utsatte, følte meg skremte og skammet. Er dette noe privat for meg, og jeg hater å vise meg selv noen ganger, noen med lignende erfaring eller råd?

Anonymkode: dd21f...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan fjernes med laser. Uansett. Det er din kropp og den skal du være stolt av. Det er en grunn for at du har de arrene du har. Folk legger merke til det. Det er klart, men de fleste tenker bare at; oiii, hun har hatt det vanskelig. Håper hun har det bedre nå. Ingen dømmer andre pga arr. Ikke din feil at su har hatt det vanskelig. ❤️❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kalde årstidene beroliger meg fordi jeg ikke skulle vise kroppen. Jeg har arr på kroppen, hovedsakelig på bena og armene. De flauer meg litt fordi de er ganske synlige.
En kvinne så på beina i dag fordi jeg forlot dem litt utsatte, følte meg skremte og skammet. Er dette noe privat for meg, og jeg hater å vise meg selv noen ganger, noen med lignende erfaring eller råd?

Anonymkode: dd21f...366

Og hvor forlot du beina dine? Og har du hentet de igjen? 😂😂

Anonymkode: 80540...8b9

Skrevet

Google translate fra engelsk? 

Anonymkode: d9b7e...a0b

Skrevet

Hva med tatoveringer?

Anonymkode: 01718...628

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...