Gå til innhold

Uro/anspent ved angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vil du med angst beskrive din uro/anspenthet? Angst er nytt for meg, men legen mener nå det er det jeg har. Problemet er at jeg føler meg så fysisk dårlig.. jeg føler et konstant sug i magen, føler bena mine ikke slapper av, føler meg anspent i alle bevegelser jeg gjør. Når jeg står i ro og feks snakker med noen er strammer jeg bena og føler meg aldri bare avslappet og «vanlig». Jeg kan ligge på sofan og jeg klarer ikke slappe av. Når jeg går føler jeg noen ganger at bena bare flyter oppå bakken. Jeg føler meg også lite til stede, kan gå på butikken å handle, men av og til når jeg kommer hjem er det helt fjernt for meg at jeg har vært der. Altså, jeg husker det jo, men jeg følte meg ikke til stede i situasjonen. Synes det er vanskelig å beskrive for legen, for det føles jo ut som om det er noe skikkelig galt med kroppen. Mototisk fungerer jo kroppen, men alt bare føles feil.

Anonymkode: 7629a...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. For meg er det sug i magen, diaré, kvalme, stive muskler, av og til skjelvinger. 

Anonymkode: 2b6b2...a9a

Skrevet

Alt dette er så vondt.

Di få gangene jeg drikker alkohol får jeg verdens beste følelse når alle spenningene slipper taket og jeg faktisk slapper av for en gangs skyld. Det er det eneste som funker.

Trist i grunnen.

Anonymkode: 7ce04...9dd

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt dette er så vondt.

Di få gangene jeg drikker alkohol får jeg verdens beste følelse når alle spenningene slipper taket og jeg faktisk slapper av for en gangs skyld. Det er det eneste som funker.

Trist i grunnen.

Anonymkode: 7ce04...9dd

Ts her.. jeg har ikke drukket siden i sommer, jeg tenker nå at jeg føler meg så dårlig at jeg iallefall ikke vil være beruset itillegg for da er jeg redd for å føle meg enda verre. Jeg er så på vakt for hver eneste ting som foregår i kroppen. Hadde vært deilig å bare kunne fått litt fri fra det.. 

Anonymkode: 7629a...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...