Gå til innhold

Psykisk hjelp gaustad

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen av dere som har fått psykisk hjelp på gaustad sykehus som vet hvor mye det koster og om det hjalp for deg?
Jeg har hele tiden slitt med veldig mye psykisk og har aldri fått snakket om det og blitt ferdig med det.. Nå som jeg blir mer voksen så kjenner jeg at jeg sliter mye pga. hva som har skjedd og trenger hjelp.

Anonymkode: f5522...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er å gå veien om fastlege og bli henvist til dps. Jeg har fått behandling for anoreksi på Gaustad fordi jeg ble ikke frisk på dps. Fornøyd med behandlingen.

Anonymkode: 4a1b9...ab7

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det vanlige er å gå veien om fastlege og bli henvist til dps. Jeg har fått behandling for anoreksi på Gaustad fordi jeg ble ikke frisk på dps. Fornøyd med behandlingen.

Ok, hvor mye måtte du betale per behandling?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, hvor mye måtte du betale per behandling?

Gratis

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei,

er det noen av dere som har fått psykisk hjelp på gaustad sykehus som vet hvor mye det koster og om det hjalp for deg?
Jeg har hele tiden slitt med veldig mye psykisk og har aldri fått snakket om det og blitt ferdig med det.. Nå som jeg blir mer voksen så kjenner jeg at jeg sliter mye pga. hva som har skjedd og trenger hjelp.

Du må henvises via fastlege eller psykolog/psykiater. Vanlige egenandelstakster.

Det er ikke gitt at du kommer til Gaustad.

Anonymkode: 26b88...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...