Gå til innhold

Nødhjelp snorking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pleier å gå fint til vanlig da jeg sovner først, men ikke idag. 

Han snorker som rakkern, ikke kan jeg snu han på siden pga operert kne. Hva kan jeg gjøre ? Stua er uaktuell :( 

hjelp meg med å stoppe snorkeren 😰 

Anonymkode: 11fc9...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må enten legge deg et annet sted eller finne sov-i-ro. 

Skrevet
2 minutter siden, Meadow skrev:

Du må enten legge deg et annet sted eller finne sov-i-ro. 

Fullammer så vi er nødt til å ligge i senga med tanke på trygghet. Sistnevnte har jeg ikke, og kan nok ikke bruke det i tilfelle babyen gråter 😕 

Skrevet

Huff føler med deg! Samboeren snorket så mye at det var helt grusomt. Løsningen her ble at han klarte å gå ned i vekt; beklager, hjelper deg ikke noe særlig nå. Vi prøvde snorkeskinne, spray/skum, sov-i-ro, headset med lyddemping osv osv; eneste som hjalp før vektnedgang var å legge seg på et annet rom.

Jeg ville i perioden dere er i nå fått mannen til å legge seg på et annet rom, så baby får trygghet fra deg i deres seng, du som mor får sove (viktig!), samt at du hører når baby gråter.

Anonymkode: 41474...46c

Skrevet

Jeg snorker veldig da jeg var overvektig. Dette har forsvunnet etter vektnedgang. Verdt å prøve!

Anonymkode: 94dab...86e

Skrevet
På 30.9.2019 den 0.52, AnonymBruker skrev:

Huff føler med deg! Samboeren snorket så mye at det var helt grusomt. Løsningen her ble at han klarte å gå ned i vekt; beklager, hjelper deg ikke noe særlig nå. Vi prøvde snorkeskinne, spray/skum, sov-i-ro, headset med lyddemping osv osv; eneste som hjalp før vektnedgang var å legge seg på et annet rom.

Jeg ville i perioden dere er i nå fått mannen til å legge seg på et annet rom, så baby får trygghet fra deg i deres seng, du som mor får sove (viktig!), samt at du hører når baby gråter.

Anonymkode: 41474...46c

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snorker veldig da jeg var overvektig. Dette har forsvunnet etter vektnedgang. Verdt å prøve!

Han er vel 10 kg over sin optimale vekt, og har prøvd å hinte til det samt si det rett ut men han tar det ikke til seg 😕 hva mer jeg kan prøve på for å få han til å gjøre det vet jeg ikke 😕

Skrevet

Si at det er mye lettere å gå ned nå når han "bare" er 10kg overvektig enn om han legger på seg flere kilo. Legg inn noen ord om helsa og at du bryr deg om ham. Gå turer sammen når trilling blir aktuelt. Om det er du som er kokken kan du lage mindre porsjoner og sunnere mat. (Vektnedgang = flere kalorier ut enn inn).

Spis heller lite og ofte enn sjelden og mye. Kutt ut brus og andre tomme kalorier. Mindre brødmat. Gjør disse tingene sammen, det er mer motiverende. Ofte er det ikke mye som skal til, men man må legge om noen vaner og gi seg selv litt tid. Vaner tar tid å endre.

Du kan jo alltids vekke han hver gang du våkner av snorkingen. Så får han et innblikk i hvor plagsomt det er. (Jeg hatet det!) Nå sover vi bedre begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...