Gå til innhold

Selvskading

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har klart å slutte med selvskading, hva gjør dere når trangen for å starte igjen er der?

Anonymkode: 635be...29a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser😭

Anonymkode: b4e20...ecd

• Liker 1
Skrevet

Tar det bare minutt for minutt. Bestemmer meg at jeg ikke skal gjøre noe den neste timen, og den neste... 

Det går får det meste bra. 

Sender deg en god klem ❤️

Anonymkode: 3f617...ba3

• Liker 2
Skrevet

Tenker på at jeg ikke vil ha flere arr. 

Anonymkode: 30f6c...fc6

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet

Leser noe hyggelig, legger kabal, går en tur, tar husvask.. Hva som helst for å prøve å få tankene over på noe annet.

Skrevet

Minner meg selv på at jeg begynner å likne mistenkelig mye på en ribbe... 

Anonymkode: fd709...c68

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg selv på at jeg begynner å likne mistenkelig mye på en ribbe... 

Haha, unnskyld, men apropos det - på iPhonen min lå det et bilde av et kutt under kategorien «bacon». 😂

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, unnskyld, men apropos det - på iPhonen min lå det et bilde av et kutt under kategorien «bacon». 😂

Huff. Haha. 😛

Jeg tenker på hvor mye jeg må passe på å skjule det, at jeg hater å dra på legevakten osv. Det er vel det som har fungert best. 

Anonymkode: 97aad...509

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat... Galgenhumor og forfengelighet er det som får meg til å la være å kutte meg. De dypeste og eldste arrene mine ser ikke ut og blir ikke akkurat penere med alderen. Føler meg som en McRib. Man ser svoren dele seg liksom.. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Haha. 😛

Jeg tenker på hvor mye jeg må passe på å skjule det, at jeg hater å dra på legevakten osv. Det er vel det som har fungert best. 

Anonymkode: 97aad...509

Åh, legevakten🙄 Det er mye av det som stopper meg og, nedlatende leger, følelsen av at man bruker opp verdifull tif og selvfølgelig penger, det koster jo hver gang. Og infeksjoner med påfølgende antibiotikakurer

Skrevet

Kjære trådstarter! 

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som har en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...