Gå til innhold

Hvordan slutte å være bitter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eksforloveden min kjøpte sex av prostituerte, og eksen min etter han har blitt sammen med den ene dama han var utro mot meg med... Jeg sjekker desverre deres sosiale medier relativt ofte, i håp om at karma har tatt dem.. Jeg klarer ikke legge det bak meg, jeg er bitter, jeg skulle ønske de fikk det like ille som det de gjorde mot meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg er så lei av å føle meg så sint og bitter hver gang jeg ser det går bra i deres liv. De tok vennene mine, og jeg sitter her alene. Ingen tok meg i forsvar, ingen brydde seg om hva de gjorde. De ber meg bare legge det bak meg, men hvordan gjør man det? 

Anonymkode: 38bdc...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du begynner med å komme deg ut av offerrollen du er langt inne i. 

Vennene synes vel kanskje at du utviser litt for stor selvmedlidenhet og orker deg ikke pga det, han har nok ikke "tatt" noen fra deg.

Du bør for din egen del blokkere begge på sosiale medier slik at du ikke kan følge med på dem og velte deg rundt i vonde følelser.

Kom deg ut og gjør noe for din egen del.

Anonymkode: 891ce...65a

Skrevet

Ut av syn, ut av sinn, er i alle fall første steg. Sier ikke at det er en mirakelkur, men et sted må du begynne for å fokusere på eget liv. 

Anonymkode: efb6f...077

Skrevet

Ja det er stygt gjort. Karma biter nok en dag. Jeg stalker også nydama til min eks. Jeg ble dumpet og han valgte henne. Det er grusomt vondt. Beste råd er 0 kontakt. Og prøve ikke stalke nettsider de er på. 

Anonymkode: 24f59...dc1

Skrevet

Vet egentlig ikke.. Men, de som først har vært utro kan lett bli det igjenn. Og deres forhold har et litt dårlig grunnlag fordi hun kan ikke stole 100% på han da han var utro. Og som de over her sier, slutt å følge eller se på fb, insta etc. for det gjør bare vondt. Du må tenke at karma kommer til å ta dem en dag. Tenk at du skal være oppriktig glad for at du er kvitt han. Vær oppriktig glad for at du ikke er sammen med han, han var jo utro mot deg og sånne sparer en ikke på. Hver gang han kommer inn i tankene dine bør du takke for at han er ute av livet ditt. Tenk inni deg at du takker og smil. Kan virke påklistret men tror det kan virke på lengre sikt. Og så må du finne deg en ny motivasjon. Begynn med en ny hobby eller trening. Og bruk energi på å holde livet ditt i orden. Du er ikke avhengig av han og har heller egentlig aldri vært det. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut av syn, ut av sinn, er i alle fall første steg. Sier ikke at det er en mirakelkur, men et sted må du begynne for å fokusere på eget liv. 

Anonymkode: efb6f...077

Så sant så sant. 

Anonymkode: c0ca4...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...