Gå til innhold

Han kommer bare fortere og fortere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er 42. Vi har vært sammen i ti år. Nå er vårt yngste barn blitt så stor at han ikke våkner om natta lenger, og vi (jeg) har dermed litt mer overskudd i hverdagen. Dermed ønsker jeg å få sving på sexlivet igjen. Det har aldri vært dødt, men den lekne, utforskende sexen vi hadde før vi fikk barn har vært fraværende de siste årene. 

Mannen er overlykkelig. Men så har vi støtt på et problem vi ikke har hatt tidligere. Han kommer fort. Alt for fort. Jeg rekker knapt å begynne å nyte det før han må stoppe og stoppe og stoppe for ikke å komme. Typ fire jukk, vent litt, fire jukk til, vent noen sekunder... Da går jeg lei, det er ikke noe godt og jeg kommer ingen vei. Jeg er av typen som kan få vaginalorgasmer hvis jeg knulles skikkelig, men de er bare å se langt etter. Det er kjipt å sette av en kveld for et knull som varer i ett minutt. Det er kjipt å preppe seg for analsex som varer i 30 sekunder. Ja, vi kan kose og ha oralsex og slikt, men jeg vil KNULLE!! Slik vi gjorde før! 

Han liker ikke å snakke om det, han blir flau og synes det er ekkelt. Jeg ser jo den. Jeg klager ikke, har aldri sagt noe, bortsett fra en gang da det varte i 13 sekunder. Da ble jeg litt overraska og det glapp ut av meg.. 

Så hva gjør vi? Runketrening har jeg bedt ham om, det funker tydeligvis ikke. Kanskje det er kjappisene våre over de siste årene som har ødelagt mannen min? Eller er dette et kjent problem for de over 40? 

Anonymkode: c89a1...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sleeve og krem finnes. 

Anonymkode: 5f1f9...785

• Liker 1
Skrevet

Cipralex 5 mg.

Anonymkode: 0acbe...041

• Liker 1
Skrevet

Gjør det oftere, det hjelper. Gjør det en gang dere legger dere og en gang når dere står opp. Og ta gjerne en omgang midt på dagen, gjerne i dusjen. Da løser det seg. Bare ikke slutt å ha sex.

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cipralex 5 mg.

Anonymkode: 0acbe...041

Det er nå både og. Resept og med det forsikring osv er jo noe å tenke på. Finnes bedre løsninger.

Skrevet

Mer sex. Hvor ofte gjør dere det? Jeg 

Anonymkode: c9563...17d

Skrevet

Xylocain.

Anonymkode: edebc...e14

• Liker 1
Skrevet

Cipralex?! Aldri i verden. En medisin som har ekle bivirkninger og er beregnet for noe helt annet? Skjer ikke. Han er heller ikke veldig lysten på sleeve, han føler seg demaskulinisert med en sånn. Jeg tok det opp, da ble han lei seg, så jeg sa ikke noe mer om det. Jeg har et glidemiddel med bedøvende effekt beregnet på analsex. Har brukt det en gang, men han klagde over at det føltes så rart og ville heller bruke et annet, så det ble kastet. Kanskje jeg skulle skaffe et nytt et, men det er jo ego fra min side og kjipern for han å ikke kjenne så mye. 

Hvor ofte varierer. Vi har tre barn, er så og si aldri alene i huset, og det setter en demper på sexlivet naturlig nok. Det eldste barnet legger seg sent og det yngste er oppe 06:00. Ingen sene morgener eller ettermiddagssex her i gården. Eldste vet meget godt hva sex er, tiden der vi dusjer sammen mens han er våken er forbi. Det må skje når vi vet at ungene sover, og også da er det amputert ved at vi må være musestille i fall noen våkner og hører klaskelyder. Det tar for øvrig enda kortere tid etter en dusj med innsåpning og slikt, så hva det skulle være godt for vet jeg ikke helt... Vi har brukt å snike oss litt her og der mens minste ser på TV og de eldre er ute på noe, men da blir det en kjappis med buksa på knærne. Det er bedre det, enn at sexlivet dør, men jeg er redd for at pikken hans har glemt hvordan man puler lenge, for å si det sånn. Den er ihvertfall permanent feilinnstilt på kjappis.

I de verste periodene med graviditeter og nattevåk har vi nok gått noen uker uten, men vi prøver å holde oss til et par ganger i uka. Noe jeg tror er helt normalt for et par som har vært sammen i 10 år med tre barn. 

Å pule morgen, middag og kveld er helt umulig med unger i hus. Ingen av oss er veldig interesserte i det heller. SÅ lyst har vi faktisk ikke, kaninperioden er over. Pliktsex er noe dritt.

ts

Anonymkode: c89a1...b11

Skrevet

Be han runke og komme før dere begynner, så varer det litt lengre.

Jeg ØNSKET Jeg hadde hans problem.. jeg overlever 1 time i senga... og dritt lei av og holde meg så lenge.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Xylocain.

Bruk den en stund før, så den ikke smitter på henne. For eksempel under kondom eller sleeve.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk den en stund før, så den ikke smitter på henne. For eksempel under kondom eller sleeve.

Tar den på fem min. Før samleie, så går det bra.

Skrevet

Enig med ts om det med Cipralex. Den kan faktisk gi varige skader på både seksuell glede, og følelseslivet generelt.  

Anonymkode: 45d2a...672

Skrevet

Kan han begynne igjen raskt etter han kommer, eller må han ha lengre pause? Om det er første kan jo dere ta en runde og to til med penetrering rett etterpå. Holde det i gang med berørelse, tilfredsstillelse av deg, kyss osv. - så kjøre på igjen. 

Kan også prøve på edging sammen og se om det kan hjelpe. Det er nok en midlertidig greie som kommer seg dess mer sex dere klarer ha siden det var annerledes før.

Skrevet

Kanskje han har "posttraumatisk stressynsdrom" i senga😂 At han inbiller seg at hver gang er hans siste, så han bare må få sådd sin sæd til "all cost"🤔😅

Anonymkode: c2a42...20d

• Liker 1
Skrevet

At han kommer fort må jo være en fordel, problemet ligger vel heller i at han ikke blir stiv nok til å fortsette? Runketrening hjelper ikke så mye, men kegel/vippe øvelser gjør at man blir mere utholdene og lettere for å kontrollere når han skal komme. Annen teknikk er å bruke tankekraft, de tenk på noe helt annet, helst avtennede ting. Orgasmen er hjernestyrt men den kan lures🤫🤭

Hva glapp ut av deg etter han kom etter 13 sekunder?

Skrevet

Jeg har ofte motsatt problem og det er jo like ille. Bedøvelsekrem, kondom og som nevnt oftere utløsning  (?) Kjøp noen leketøy som han kan bruke på deg. Mange muligheter

Skrevet

Kondom må jo gjøre susen, ikke noe søl eller flere barn blir det heller - vinn,vinn 😄

Anonymkode: 3cb35...e68

Skrevet

Hvordan er det med overvekt osv. Høres veldig ut som mann her i hus.

som du sier, fire jukk, pause, fire nye jukk og så pause igjen. I tillegg har han begynt å miste reisning om han pauser for mye. Det er så klart hans overvekt/helse som spiller inn her.

Anonymkode: 6b63c...d73

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer utrolig fort selv, så for meg høres det deilig ut at han kommer raskt. 4 pump hørtes likevel litt lite ut da.

Jeg tenker han må onanere daglig og gjerne flere ganger om dagen.

Med mye og jevnlig onani vil han sikkert holde lengre etterhvert.

Tror jeg leste en plass at menn bør tømmes hver dag, er bra for prostata visstnok.

Få han til å onanere hver morgen når han står opp, gjerne også når han kommer hjem fra jobb.

• Liker 2
Skrevet (endret)
57 minutter siden, barbent skrev:

Jeg tenker han må onanere daglig og gjerne flere ganger om dagen.

Med mye og jevnlig onani vil han sikkert holde lengre etterhvert.

Tror jeg leste en plass at menn bør tømmes hver dag, er bra for prostata visstnok.

Jeg smelter hver gang noen skriver dette, sist jeg leste noe slikt, kom det pussig nok fra deg også, ikke noe rart jeg liker deg så godt🤭

Hørte engang, en god kvinne holder deg mett og balla konstant tømt!, det er noe i det ja

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...