AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Vi har datet en stund og er eksklusive. Vi sexter nå som han er utenlands. Jeg har sendt noen nudes og han har sendt meg noen + video. Så ble han plutselig irritert på meg for en greie, og skriver helt dønn seriøst at STRAFFEN min blir at jeg aldri mer får video av han. Og så skriver han meg en lang melding om at han skal binde meg fast hjemme hos han, slå meg hardt med en pisk og knulle meg litt, før han bare skal la meg stå der mens han stikker på trening. Altså. Hva? Jeg ble helt satt ut. Vi har pleid å skrive meldinger om fantasier og hva vi har lyst å gjøre med hverandre, men dette ble jeg bare satt ut av. Vi skrev ikke slike meldinger til hverandre nå. Virker som han skriver dette fordi han er irritert på meg for noe jeg ikke helt skjønner grunnen til. Men slå meg hardt med pisk? Og så tease meg for så å stikke avgårde? Ser ikke humoren i det heller.. Anonymkode: b56f6...403
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Ser ikke helt greia med sexting. Hvordan kan man bli opphisset av teksting? Anonymkode: 4b66a...c3f 3
SoWhat? Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Det er alltid dine grenser det handler om, så det er hva du føler og tenker som er viktig. Ikke hva andre her mener. Du ble satt ut og så ingen humor i det, og du forstår ikke hvorfor han er irritert på deg. Da tar du det opp med ham. 7
mintgrønn Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Jeg syns dette hadde vært veldig tennende. Kanskje han han også syns dette er en pirrende tanke og ville han se hva du mener om det? Men hvis du ikke ønsker at det skal gjenta seg så tar du det opp med ham. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 Akkurat nå, mintgrønn skrev: Jeg syns dette hadde vært veldig tennende. Kanskje han han også syns dette er en pirrende tanke og ville han se hva du mener om det? Men hvis du ikke ønsker at det skal gjenta seg så tar du det opp med ham. Han skrev det ikke for å tenne meg.. Det som ble problemet for min del. Vi kan skrive ting som er på kanten, spanking og binding. Men når han er sur på meg og skriver at han skal slå meg hardt? Og så la meg stå der mens han stikker på trening? Det opplevde jeg som ydmykende.. Anonymkode: b56f6...403 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men slå meg hardt med pisk? Og så tease meg for så å stikke avgårde? Ser ikke humoren i det heller.. Sexting kan være både morsomt og tirrende det hvis man bruker sjarm og ikke er for vulgært fremstilt. Har chattet med noen utenlandske jenter på twitter og kik, men det kan ikke sammenlignes med norske jenter. Der er dere best😛😊
mintgrønn Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skrev det ikke for å tenne meg.. Det som ble problemet for min del. Vi kan skrive ting som er på kanten, spanking og binding. Men når han er sur på meg og skriver at han skal slå meg hardt? Og så la meg stå der mens han stikker på trening? Det opplevde jeg som ydmykende.. Anonymkode: b56f6...403 okei, hvis han virkelig var sur blir det noe annet. Jeg tolket det som om han kanskje var litt sur til å begynne med men at dette var en måtte å «straffe» deg på på en tennende og spøkefull måte, ikke på en seriøs måte. Jeg syns du skal ta det opp med ham. 2
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 (endret) 10 minutter siden, mintgrønn skrev: Jeg syns dette hadde vært veldig tennende. Kanskje han han også syns dette er en pirrende tanke og ville han se hva du mener om det? Men hvis du ikke ønsker at det skal gjenta seg så tar du det opp med ham. Liker du sextingen slik? Eller liker du det på en mere sjarmerende måte? Det meste er jo bare et rollespill da, og ikke så ondt ment. Bli enige på dette på forhånd da😊😊 Endret 29. september 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 Høres tennende ut for meg... Men hva ble han irritert for? Forskjell på om det var en ordentlig krangel og eller mer terging. Anonymkode: db011...301
mintgrønn Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 39 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Liker du sextingen slik? Eller liker du det på en mere sjarmerende måte? Det meste er jo bare et rollespill da, og ikke så ondt ment. Bli enige på dette på forhånd da😊😊 Jeg liker det slik ja, men man jo nesten finne ut hva som tenner den andre og prøve seg frem. Jeg kunne fint ha funnet på å skrive det kjæresten til TS skrev, dog ikke på en sur måte midt i en krangel.
exictence Skrevet 29. september 2019 #12 Skrevet 29. september 2019 Jeg hadde i hvert fall ikke gitt en eneste lyd mer fra meg, og tenkt at han var motbydelig og ekkel. 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #13 Skrevet 29. september 2019 Jeg synes det er litt på grensa. Så du skal liksom være bundet og forsvarsløs og han bare stikker? Ikke helt min sextingstil men hver sin smak. Anonymkode: 3a92a...233 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #14 Skrevet 29. september 2019 (endret) Akkurat, sånn liker jeg også å gjøre det, ikke på en sur og ukomfortabel måte nei, det virker jo avtennende. I fleste tilfellene ender man jo bare opp i et anonymt vennskap. Man må jo også ha en viss kjemi i sextingen da, noen er mere hårsår en andre, så en må bare føle seg frem... Endret 29. september 2019 av Bamseklemmer
Frøkensina Skrevet 29. september 2019 #15 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har datet en stund og er eksklusive. Vi sexter nå som han er utenlands. Jeg har sendt noen nudes og han har sendt meg noen + video. Så ble han plutselig irritert på meg for en greie, og skriver helt dønn seriøst at STRAFFEN min blir at jeg aldri mer får video av han. Og så skriver han meg en lang melding om at han skal binde meg fast hjemme hos han, slå meg hardt med en pisk og knulle meg litt, før han bare skal la meg stå der mens han stikker på trening. Altså. Hva? Jeg ble helt satt ut. Vi har pleid å skrive meldinger om fantasier og hva vi har lyst å gjøre med hverandre, men dette ble jeg bare satt ut av. Vi skrev ikke slike meldinger til hverandre nå. Virker som han skriver dette fordi han er irritert på meg for noe jeg ikke helt skjønner grunnen til. Men slå meg hardt med pisk? Og så tease meg for så å stikke avgårde? Ser ikke humoren i det heller.. Anonymkode: b56f6...403 Jeg skjønner godt at du reagerer. Krangling/bli irritert for noe er jo vanlig at kan skje, men for meg er det et rødt flagg at reaksjonen hans er at han skal straffe deg. Det er da virkelig ikke en god måte å løse noe på! Allerede der skurrer dette veldig. Det nedenfor høres jo sykt ut, han har jo fantasier om å ydmyke og plage deg skikkelig, fortsatt som straff og det høres ut som en stor ekkel dose selvrettferdighet i all denne straffingen. Jeg ser heller ikke humoren i det, intensjonen er et STORT RØDT flagg. Dette er ikke ok uansett synes jeg, men jeg lurer jo også litt på hva foranledningen var. Gjorde du noe med vilje for å ydmyke han slik at han skal ta igjen, eller kom det etter en mindre filleting? Det er IKKE greit å skulle ta igjen slik så det er sagt, heller ikke å ydmyke eller ville plage den andre. Det høres svært usunt ut og kan føre til et veldig destruktivt forhold. 2
kisskissbangbang Skrevet 29. september 2019 #16 Skrevet 29. september 2019 3 timer siden, exictence skrev: Jeg hadde i hvert fall ikke gitt en eneste lyd mer fra meg, og tenkt at han var motbydelig og ekkel. Enig. Rødt flagg for meg, og jeg hadde definitivt ikke bare latt det gå. Jeg kunne godt funnet en sånn melding tennende i riktig kontekst, men det der er bare creepy. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #17 Skrevet 29. september 2019 Inni bdsm selv, men kunne aldri pisket noen fordi jeg var ordentlig sint på dem. Høres mer ut som om han har misforstått litt, og/eller ikke vet hvordan man kommuniserer eller setter grenser for hva han ønsker i forholdet. Anonymkode: 2f08a...590 2
Gjest Paramount Skrevet 29. september 2019 #18 Skrevet 29. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ble han plutselig irritert på meg for en greie, og skriver helt dønn seriøst at STRAFFEN min blir at jeg aldri mer får video av han. Enten har du provosert han så kraftig at han gir blaffen i deg, eller så savner han deg så mye at han ikke tenker klart og oppfører seg som en bortskjemt unge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå