Gå til innhold

Cola light - artikkel i bladet I Form

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei ingenting var rettet mot noen personlig fra min side, det var heller debatten/debattene om slike ting her inne på KG!

Men ja jeg vet at du liker cola, haha, det gjør jeg også :) Men det virket som om tråden handlet om hvorvidt man skulle bruke colalight som slankemiddel eller ikke, ikke om det var greit å ta et glass til middagen av og til...

Og når det gjelder bladet iForm, så tror jeg det er et blad du trygt kan abonnere på. MEN: Som ved all kiosklitteratur, det være seg blader, aviser eller andre tidsskrifter, så er det lurt å stille seg kritisk til forskningsresultater som legges frem.

Det er mange punkter som skal innfris for at resultater fra forskning skal kunne kalles å ha god validitet. Mye av det vi leser sluker vi rått, uten at det er noe galt med oss av den grunn. Det er fort gjort å glemme å ta høyde for ting som cause and effect.

Så kos deg med iForm du, det er et fint blad jeg abonnerer på selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vurdert abonnementet på Iform. Ser ikke et poeng i å lese et blad som er så stappfullt av feilinformasjon.

Bladet Fitness (svensk, fås på narvesen) er mye mer interessant, da det faktisk er folk med peiling som skriver der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...