AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg lurte på om noen her har noen gode tips til hvordan man får seg god (og rimelig ...) kattevakt? Jeg har egentlig ingen venner som kan stille opp. Tidligere har et familiemedlem sett til katten en gang om dagen når jeg har vært borte, men det er litt langt å kjøre og upraktisk. Jeg trenger ikke pass så ofte, men noen korte overnattinger borte blir det gjennom året. Jeg bor i blokk, men har ingen kontakt med naboene, så det utgår egentlig. Det hender at jeg ser plakater fra unge folk i nabolaget som tilbyr seg å gjør tjenester for en slant, men hvordan kan man egentlig stole på at folk faktisk er til å stole på? Med tanke på både dyreomsorg og respekt for mitt private hjem? Noen tanker eller forslag til konstruktive løsninger? Anonymkode: 3fd83...27d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Sjekk Kattevandreren sine sider. Kanskje det er kattepassere i ditt distrikt? https://www.kattevandreren.no/Dyrepass Det koster noen kroner, men det finner du ut av dersom det er kattepassere i ditt distrikt. Anonymkode: 9ca9c...170
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Det finnes flere nettsider med kattepassere, som passpus.no, care.com,kattevakten.com. event sjekk finn tjenester. Der kan man sjekke anmeldelser folk har fått. Ellers er det jo en fin måte å bli kjent med naboer. Veldig greit å kunne bytte tjenester med naboer når man er bortreist. Anonymkode: 33f54...d06
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes flere nettsider med kattepassere, som passpus.no, care.com,kattevakten.com. event sjekk finn tjenester. Der kan man sjekke anmeldelser folk har fått. Ellers er det jo en fin måte å bli kjent med naboer. Veldig greit å kunne bytte tjenester med naboer når man er bortreist. Anonymkode: 33f54...d06 Jeg er i utgangspunktet helt enig, men det føles litt kinkig om den første kontakten utover "hei" og noen kommentarer om været er at jeg ber om en kjempetjeneste, selv om jeg tilbyr å gjengjelde den. Vil liksom ikke sette naboene i en kinkig posisjon heller, hvor de føler at de må si ja. Anonymkode: 3fd83...27d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Takk for tipsene, forresten. Jeg skal se på de sidene. Anonymkode: 3fd83...27d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i utgangspunktet helt enig, men det føles litt kinkig om den første kontakten utover "hei" og noen kommentarer om været er at jeg ber om en kjempetjeneste, selv om jeg tilbyr å gjengjelde den. Vil liksom ikke sette naboene i en kinkig posisjon heller, hvor de føler at de må si ja. Anonymkode: 3fd83...27d Hva med å henge opp en lapp ved døra "er det noen i blokka som vil bytte tjenester? Jeg bor i 4b og har en snill katt som jeg trenger pass til av og til, og kan gjerne gjerne gjøre tjenester til gjengjeld." Så kan de ta kontakt med deg Anonymkode: 33f54...d06 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 Jeg har to selskapssyke puser selv, og har lurt på å finne dem noen venner, slik at de kan besøke hverandre når noen av oss skal bort en helg el. Mine er vant til å være med på besøk og spankulerer rundt på nye steder som om de har vært der bestandig etter ti minutter. Men vet liksom ikke helt hvor jeg skal annonsere og hvordan jeg skal formulere meg. Anonymkode: e6d8d...309
Cleopatra. Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 Sjekk ut Pawshake Har både passet andres dyr samt fått pass til mitt dyr der. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå