Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Får baby i mars og har fra tidligere en buggabo cameleon. Litt frem og tilbake på om jeg vil bytte, føler det er litt bortkastede penger da den gamle er helt fin, med masse ekstrautstyr, men husker at forhjulene på vognen var såpass små at det var litt irriterende når jeg var ute og trillet. Spesielt mtp. heller i veien, hull veien og disse rennene overalt som gir avløp på vannet, måtte liksom ha en spesiell trille stil for at det skulle fungere i byen. Ser jeg antagelig ikke får solgt den for stort heller om jeg selger den brukt. Tittet litt på buggabo buffalo og man får jo endel fine brukt til en god pris.

Det jeg lurer på er om sommerkalesje, paraply, regntrekk etc. Fra min chameleon vil passe en buffalo? Synes det ser helt likt ut, men kjenner jeg det kapitalistiske systemet rett så passer det sikkert ikke? Må jo da kjøpe vogn av noen som selger med endel ekstrautstyr siden den vel ikke er i produksjon lenger. Hvis mitt tidligere utstyr passer hadde det jo gjort ting endel enklere og billigere..🤔

Noen som vet? 

Anonymkode: f1388...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det utstyret du allerede har passer til Buffaloen, men jeg vet at den ruller over stokk, stein, huller og det meste uten problemer.

Skrevet

Du vet at du kan vende styret på cameleon, sant? Så du tar de store hjulene fremme når det er vanskeligere kjøreforhold? 

Skrevet
1 time siden, Joppeline skrev:

Du vet at du kan vende styret på cameleon, sant? Så du tar de store hjulene fremme når det er vanskeligere kjøreforhold? 

Ja, men da svinger ikke hjulene såvidt jeg husker🤔 så det gjør det litt vanskelig uansett synes jeg. Hadde på vinterhjul en stund fordi de var større, men de snurrer ikke så det ble litt styrete allikevell. Skulle ønske man bare kunne bytte til buffalo snurrende forhjul så hadde alt vært i orden, men så enkelt er det jo ikke..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da svinger ikke hjulene såvidt jeg husker🤔 så det gjør det litt vanskelig uansett synes jeg. Hadde på vinterhjul en stund fordi de var større, men de snurrer ikke så det ble litt styrete allikevell. Skulle ønske man bare kunne bytte til buffalo snurrende forhjul så hadde alt vært i orden, men så enkelt er det jo ikke..

Ok, jeg har bare sett det, og det virket så greit! 
Enig i at man burde kunne byttet! Den perfekte vognen finnes visst ikke 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Ekstradeler og utstyr til buffalo blir fprtsatt produsert, og er ikke noe vanskelig å få tak i. Du kan sjekke på bugaboo sine sider hva du kan bruke av ekstrautstyr fra cameleon.

Anonymkode: f6aa4...ffc

Skrevet

Du får kjøpt ekstra store hjul til cameleon:) Tror de koster ca 500 kr.. 

Anonymkode: 11d5d...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...