Gå til innhold

Hva liker du best ved kroppen din?

Hva er du mest fornøyd med?  

1. 1. Hva er du mest fornøyd med?

• Annet
      11
    • Beina
      8
    • Rompa
      2
    • Ansiktet
      11
    • Puppene
      8
    • Håret
      8
    • Magen
      4

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Alle har jo noe de er misfornøyd med, det er ikke vanskelig å finne! Men hva er du mest fornøyd med når du ser deg selv i speilet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste på kroppen min som jeg kan kalle nesten fornlyd med, er faktisk øynene og de sto ikke som alternativer engang... Så da valgte jeg "annet".... Håret mitt kunne jeg vært fornøyd med, hadde det ikke vært for at det irriterer meg hele tiden.... hehe.... Ellers er det ikke stort å hoppe i taket for her iallfall....

Skrevet

Valgte ansiket.. Er stort sett fornøyd med det.. Også puppene mine da.. :ler:

-xeyes

Skrevet

mest fornøyd med øynene, men ansiktet er ok det og så jeg valgte det.

Det jeg er misfornøyd prøver jeg å jage langt bakerst i hodet, lite jeg kan få gjort med det uansett.

Skrevet

Jeg er fornøyd med håret og deler av ansiktet.

Resten er helt greit liksom. Kunne vært smalere og bredere såå rundt omkring, men etterhvert har jeg innsett at slik er det og slik blir det.

Og så lenge min kjære er fornøyd..

Gjest Anonymous
Skrevet

Er fornøyd med hele meg jeg... Trives godt i kroppen jeg har. Den fungerer til sitt bruk, og ganske mye mer. Jeg har alle kroppsdeler, og funksjoner i behold, og da bør jeg jo være super førnøyd. Øyne, hår, rumpe og annet passer kjempefint sammen, og utgjør en velfungerende kropp.

Skjønner at det ikke er normalt å ha det slikt. Kunne aldri tenke meg å forandre på noe. Spiser sundt og mosjonerer, for velvære psykisk og fysisk, ikke for å slanke meg.

Skrevet

Må si meg mest enig med sisttalende gjest her, når jeg står opp å ser meg selv i speilet, så ser jeg en helhet som jeg trives godt med, som fungerer til det den skal, og som ikke hemmer eller stopper meg i noe av det jeg ønsker å bruke den til.

Selvfølgelig har jeg også områder og ting som godt kunne vært litt annerledes! Men jeg er alikevel så fornøyd at jeg synes det er vanskelig å peke ut èn del jeg er mest fornøyd med! Helheten skaper meg, og jeg er glad i meg.

Men det kommer jo litt an på humøret når jeg står opp og ser meg i speilet også da!! :wink: Noen dager er ingenting bra nok.... :roll:

Skrevet

Stort sett ganske fornøyd jeg.. Håret, ansiktet og pupper er vel det jeg er mest fornøyd med..

Skrevet

Er som oftest ganske fornøyd jeg også. Mest med ansiktet og bena mine. Jeg har ikke noe spesielt lange ben, men er likevel veldig førnyd med de!

Gjest Tristessa
Skrevet

Er mest fornøyd med føttene mine og øynene jeg!

Øynene fordi de er store og blå, føttene fordi de er smale og små... Hmm.. dårlig rim, men men. Stemte på beina, for selv om de ikke er spesielt lange, er de fine fra knærene og ned...

Skrevet

Mest fornøyd med rompa mi jeg! :hoho:

Deretter er jeg vel mest fornøyd med ansiktet og øynene . :o

---------------------

Fr.

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med formen på kroppen min..

Eller så kunne jeg valgt øynene eller skuldrene.

Skrevet

Takk genene mine for puppene dere har gitt meg :lol:

Er det noe jeg ALDRI har vært misfornøyd med når det gjelder kroppen min så er det puppene mine. De er ikke noe pamela-store, men heller ikke gardemoen-flate. Jeg er glad i puppene mine og stolt over de... :roll:

Mens andre deler av kroppen er jeg som regel fornøyd med også, men der er perioder hvor jeg ønsker ditt og datt for diverse ting rundt-om-kring på kroppen. Ene dagen er magen min for stor og ekkel - neste dag er den helt grei. Slik er det ikke med puppene, de er perfekt hver dag de :oops:

Og nå ammer jeg - så en dag vil jeg kanskje ikke synes dette lenger :hoho:

Skrevet

Stemte på magen min jeg!! Den er passe flat og solbrun med en fin liten piercing... Elsker håret mitt, spesielt nå som jeg nettopp har vært hos frisør, skulle kanskje stemt på det??! Er fornøyd med ansiktet også, selv om nesen min kunne vært litt mindre. Beina skulle vært lengre og puppene større :oops:

Skrevet

Jeg syns det var en kjempebra avstemningstema!!!!!!

jeg stemte beina mine, for de er lang og brune etr sommern!

men jeg er også fornøyd med magen, ansiktet, håret og rumpa, og for ikke å glemme HJERNEN min!!!!

har valgt puppene mine for 3,5 år siden, men graviditet og amming gjør noe med dem!! :blunke:

Skrevet

... og det har du god grunn til også Kid-a. Jeg hat sett dem... Arrg... *Hope er misunnelig på venninnen sin*

Jeg vet ikke hva jeg er mest fornøyd med. Tror at det akkurat nå er neglene mine. Har klart å slutte å bite etter 17 år, og ser ikke så aller verst ut. Ellers liker jeg føttene mine, fordi de er så små og søte.. tjihi :D

Har desverre alt for mange komplekser..

Skrevet

Jg liker mest puppene mine.Jeg liker også hendene og leppene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...