Gå til innhold

2019 bra eller dårlig?


Tara,090

Anbefalte innlegg

Snart er det nyttår og jeg gleder meg sykt mye til dette forferdelige året er over! 

2019 har absolutt vært mitt verste, da mener jeg VERSTE år noen sinne! Jeg har fått i meg noe jeg ikke burde og vært ekstremt dårlig i helsa, 

(nesten nær døden akkurat dine dagen, det har ikke gått bort enda, og sikkert ikke i det hele tatt) Hva jeg har gjort har endret livet mitt totalt, jeg kan aldri gjøre ting jeg elsker. 

Dette var veldig deprimerende og mitt verste år, unner ingen å gå gjennom hva jeg har gått gjennom i 2019. 

Når jeg sier at noe er ille så er det ille, ja de andre årene var heller kanskje ikke så brae, men de bekymret meg ikke og jeg kunne kjempe meg gjennom dem, de gikk ikke hardt ut på meg. Jeg takler det så lenge det ikke går utover min helse som det gjorde i 2019. Kunne ønske jeg kunne Spole til 2018 eks, for å unngå HVa jeg har gjort i 2019, det er så ille at jeg kunne gått flere år tilbake.

 

 

synes du 2019 har vært en ålreit år, eller er du glad for at det snart er over, hva er ditt beste minne fra 2019?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...