Gå til innhold

Facebook story??? Hvem ser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut en story på facebook som offentlig. Det står at 104 har sett den. Får opp at 55 "andre" har sett den, det vil si folk som jeg ikke er venn med. Men er det seriøst INGEN måte å se hvem de andre er? er jo litt nysgjerrig på det må jeg si ;-) Helt teit hvis det ikke skal gå an....

Anonymkode: af2fa...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette er en relativt nylig endring. Driver selv et par Facebook-grupper som av og til holder arrangementer, og en heller annen gang i løpet av sommeren la jeg merke til at jeg ikke lenger kunne se hvem som hadde satt seg som påmeldt, interessert, etc. med mindre jeg hadde dem på vennelista. Mulig ditt problem er relatert til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Okapi skrev:

Jeg tror dette er en relativt nylig endring. Driver selv et par Facebook-grupper som av og til holder arrangementer, og en heller annen gang i løpet av sommeren la jeg merke til at jeg ikke lenger kunne se hvem som hadde satt seg som påmeldt, interessert, etc. med mindre jeg hadde dem på vennelista. Mulig ditt problem er relatert til dette.

Hmm ok. Det vet jeg ikke. Jeg snakker jo om når du legger ut ting på storyen din der inne. Så kan du se hvem av vennene dine som har sett den (akkurat som instagram) mens de som har sett den som ikke er vennene dine, vises ikke navnet på. Bare et antall...

Anonymkode: af2fa...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm ok. Det vet jeg ikke. Jeg snakker jo om når du legger ut ting på storyen din der inne. Så kan du se hvem av vennene dine som har sett den (akkurat som instagram) mens de som har sett den som ikke er vennene dine, vises ikke navnet på. Bare et antall...

Anonymkode: af2fa...ffc

Ja, det er det som er endringen. Før kunne man se hvem som deltar på arrangementer eller ser innlegg, men nå se man bare antall. Mulig det er en innstilling som kan skrus på, men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...