Gå til innhold

Aeroflot og langdistande

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Vi er invitert i et bryllup i februar på Sri Lanka, og sjekker flybilletter. Ser at Aeroflot er endel billigere enn f.eks Quatar og Emirates som vi har flydd en del med tidligere til østen.

Hva kan vi forvente av flystandard og service? Vi reiser økonomi.

Svært takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale dere å sjekke YouTube. Søk på «aeroflot longhaul» «aeroflot experience» og andre ting du kan komme på i farten. Da vil du garantert få opp mange videoer som folk har lagt opp, reise influencere eller andre folk som liker å dokumentere reisene sine. Jeg gjør alltid det før jeg skal reise med et nytt selskap. 

Dette var grunnen til at jeg holdt meg unna Ukranian selv om de var billigst når jeg sjekket reiser østover.

Skrevet

Har brukt de flere ganger. Bra standard. Nye fly, men alkoholfri på ruta til Bangkok ihvertfall. Hadde dårlig rykte før med gamle Tupolev fly, men sånn er det ikke lenger

Skrevet

Søsteren min og samboeren fløy med dem til østen og de syntes det var helt greit. Verken spesielt bra eller spesielt dårlig. 

Anonymkode: 39e05...b83

Skrevet

Aeroflot overrasket meg stort for et par år siden, var veldig skeptisk da jeg har flydd med de tidligere under den perioden hvor Aeroflot var virkelig selskapet du holder deg unna, men ville gi de en sjanse etter ulike tilbakemeldinger, og de skuffet ikke :) 

De har nye fly (spesielt på langdistanse), ok mat (nå er aldri flymat helt topp), og det gikk greit under mellomlanding i Moskva. Jeg velger Moskva og Aeroflot fremfor Paris og Air France på mellomlanding anytime for å sette det på spissen.  

Men skal jo helt klart si at de ikke er i samme klasse som Qatar og Emirates, men de fikk faktisk 4 stjerner i SkyTrax. 

Så om det er en god del å spare så ville jeg ikke tvilt :)  Mer cash å bruke på ferien

Anonymkode: 7a2d7...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...