Gå til innhold

Hun forfaller bare mer og mer i mine øyne...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe jeg bør fortelle som årsak i at jeg ikke ønsker mer kontakt? Hvis hun spør? 

Anonymkode: 812d6...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til at 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noe jeg bør fortelle som årsak til at jeg ikke ønsker mer kontakt? Hvis hun spør? 

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er dere kjærester? Om hun forfaller «mer og mer» så høres ette ut som en du har vært sammen med i mange år. Om det er det som gjør at du vil dumpe henne så går jeg utifra at du ikke elsker henne. 

Da sier du det. Jeg har ikke følelser for deg lenger og vil derfor avslutte forholdet.

Skrevet
Akkurat nå, WhisperingWind skrev:

Er dere kjærester? Om hun forfaller «mer og mer» så høres ette ut som en du har vært sammen med i mange år. Om det er det som gjør at du vil dumpe henne så går jeg utifra at du ikke elsker henne. 

Da sier du det. Jeg har ikke følelser for deg lenger og vil derfor avslutte forholdet.👍

Er ikke sammen (heldigvis). Hun forfaller mer og mer totalt. Personlighet og utseende.

• Liker 1
Skrevet

Ok. Hvor lenge har du kjent henne og hva er det som gjør at hun forfaller mener du? 

• Liker 1
Skrevet

Har hun mulighet for å stoppe forfallet da? Er det vekten?

Anonymkode: 5a06b...306

Skrevet

Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 5ef4e...dc4

Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg bør fortelle som årsak i at jeg ikke ønsker mer kontakt? Hvis hun spør? 

Hva tenker du selv? Hadde du synes dette var ok å høre fra en du var glad i? 

Ser nå at dere ikke er kjærester, uansett er det unødvendig å såre noen med overlegg på den måten. Hva skulle vitsen være med det?

Endret av Rumle
  • Liker 6
Skrevet

Hvordan forfaller hun? 

Anonymkode: 5ef4e...dc4

• Liker 1
Gjest tranedatter
Skrevet

Dere er ikke sammen, er det en venninne altså? Som forfaller?

Om du er venn så hva har "forfallet" å si? Er hun dårligere venn om hun endrer seg?

Skrevet

Er du helt idiot? Og hva vil du oppnå med denne vage tråden? Foreslår at du får deg noen sosiale antenner. 

Anonymkode: ddf73...c9d

• Liker 25
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt idiot? Og hva vil du oppnå med denne vage tråden? Foreslår at du får deg noen sosiale antenner. 

Anonymkode: ddf73...c9d

😆🤘🏼

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hun mulighet for å stoppe forfallet da? Er det vekten?

Anonymkode: 5a06b...306

Ovenfor meg har hun ikke mulighet for å stoppe det totale forfallet. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere ikke er sammen,så er det vel ikke ditt problem hvis hun «forfaller»? Skjønner ikke helt problemstillingen din. Du trenger ikke oppi det som grunn til at du ikke ønsker å treffes,bare si at det ikke funker for deg.

hun er sikkert klar over det selv hvis hun har latt seg selv forfalle og trenger ikke deg til å bekrefte det.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Perfektlyimperfekt skrev:

Hvis dere ikke er sammen,så er det vel ikke ditt problem hvis hun «forfaller»? Skjønner ikke helt problemstillingen din. Du trenger ikke oppi det som grunn til at du ikke ønsker å treffes,bare si at det ikke funker for deg.

hun er sikkert klar over det selv hvis hun har latt seg selv forfalle og trenger ikke deg til å bekrefte det.

Bra.👍

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ovenfor meg har hun ikke mulighet for å stoppe det totale forfallet. 

Hvorfor skulle du eller hun bry seg? Dere er jo ikke sammen uansett..

Anonymkode: be8ca...b97

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det virker som om TS prøver å si at hun taper seg i hans øyne, ikke at hun rent objektivt forfaller. Stemmer det, TS?

Anonymkode: 794b8...3d5

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker som om TS prøver å si at hun taper seg i hans øyne, ikke at hun rent objektivt forfaller. Stemmer det, TS?

Du har helt rett.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett.

Ok. Du var ganske kryptisk, men la meg forsøke likevel: Hvis hun har en oppførsel av en slik art at du ikke ønsker mer kontakt med henne, og du synes at dette er noe hun fortjener å vite om (enten for at hun skal kunne se seg selv med nye øyne, eller for at du rett og slett har litt lyst til å fornærme henne), kan du jo si grunnen. Men pass på så du ikke virker smålig eller bare ender opp med å stille deg selv i et dårlig lys. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Du var ganske kryptisk, men la meg forsøke likevel: Hvis hun har en oppførsel av en slik art at du ikke ønsker mer kontakt med henne, og du synes at dette er noe hun fortjener å vite om (enten for at hun skal kunne se seg selv med nye øyne, eller for at du rett og slett har litt lyst til å fornærme henne), kan du jo si grunnen. Men pass på så du ikke virker smålig eller bare ender opp med å stille deg selv i et dårlig lys. 

Kommer aldri til å treffes mer uansett. Har allerede snakket med vedkommende. 

Takk for alle svar.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...