Gå til innhold

Jeg er så lei av Ingerbrigsten-familien..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Strawberrie <3 skrev (På 29.9.2019 den 19.35):

With all due respect, Kvinneguiden er kanskje ikke den mest representative måleren i denne sammenheng. Stort sett de fleste jeg kjenner er interessert i sport. Og som jeg har vært inne på; mediene kjører statistikk og analyser over hva folk klikker seg innpå, og det er grunnen til at de kjører på med sport. Det er en årsak til det, ikke bare fordi det sitter noen sportsgale personer i redaksjonen. 

Ekspander  

Akkurat som at de folka du kjenner ikke er spesielt representative for hele landet.  Jeg har forøvrig aldri påstått at det sitter en sportsidiot og bestemmer hva som skal være på NRK, det skjønte du sikkert selv også. Det er virkelig ikke sånn at "hele Norge heier på...." I noen som helst sammenheng. Vi er ikke homogene. 

Ts

Anonymkode: 08339...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.9.2019 den 21.17):

Akkurat som at de folka du kjenner ikke er spesielt representative for hele landet.  Jeg har forøvrig aldri påstått at det sitter en sportsidiot og bestemmer hva som skal være på NRK, det skjønte du sikkert selv også. Det er virkelig ikke sånn at "hele Norge heier på...." I noen som helst sammenheng. Vi er ikke homogene. 

Ts

Ekspander  

Nei, det var bare en litt ironisk kommentar fra min side. Hadde det vært opp til meg, hadde sendingene over hele fjøla vært sport, haha. Fra spøk til alvor, så synes jeg bare det er veldig positivt at vi har slike dyktige idrettsutøvere som representerer landet,  så får de som er sure over dette slå av Tv eller finne noe annet å bruke energien på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberrie <3 skrev (På 30.9.2019 den 9.11):

Nei, det var bare en litt ironisk kommentar fra min side. Hadde det vært opp til meg, hadde sendingene over hele fjøla vært sport, haha. Fra spøk til alvor, så synes jeg bare det er veldig positivt at vi har slike dyktige idrettsutøvere som representerer landet,  så får de som er sure over dette slå av Tv eller finne noe annet å bruke energien på.

Ekspander  

Det er komisk hvor mange som tror at bare fordi man har en mening som ikke er utelukkende positiv så betyr det at man går og bruker mengder av energi og er så sur at man egentlig bare burde slutte å lese aviser osv. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk de får LITE oppmerksomhet tatt i betraktning at det er helt villt at tre brødre er så forbasket god som de er. Åltså 3 brødre i samme vm-finale? Når har det skjedd før i verden?

Anonymkode: ecf15...cfe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de gjør er jo helt unyttig. Forstår ikke at dere kan se på de som helter. 

Anonymkode: ea5cb...894

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2019 den 9.44):

Syns faktisk de får LITE oppmerksomhet tatt i betraktning at det er helt villt at tre brødre er så forbasket god som de er. Åltså 3 brødre i samme vm-finale? Når har det skjedd før i verden?

Anonymkode: ecf15...cfe

Ekspander  

Bare fordi noe ikke skjer ofte eller er skjeldent betyr det ikke at alle syns det er interessant og fortjener alles oppmerksomhet til de grader.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det 5000-meter om noen minutter, og jeg sitter klar som et egg. Alle 3 brødrene løper 👏🏻👍🏻

Anonymkode: 62aef...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er mye mer lei av/uinteressert i Karsten Warholm enn Ingebrigtsen-brødrene. En alt for cocky type i en svært marginal idrett... 

Løping er det jo i alle fall mange som driver med. 

Anonymkode: b8d50...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2019 den 4.58):

Må si jeg er mye mer lei av/uinteressert i Karsten Warholm enn Ingebrigtsen-brødrene. En alt for cocky type i en svært marginal idrett... 

Løping er det jo i alle fall mange som driver med. 

Anonymkode: b8d50...977

Ekspander  

Syns de Ingebrigtsen brødrene er ganske sleasye og cockye de og egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren deres er virkelig en dårlig far, det kommer godt frem at barna synes det er vanskelig at han er treneren deres. Han viser ikke et eneste tegn av omsorg. Ikke unormalt om de ender opp med psykiske problemer pga han ikke har vært en god far

Anonymkode: 166e3...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er topp! Veldig artig å følge dem i serien Team Ingebrigtsen også. Er superimponert over nivået og innsatsen fra hele familien! Historisk med 3 brødre i VM i friidrett. Langrennsgutta/jentene kan gå og legge seg. Tommel opp for Ingebrigtsen!!

Anonymkode: 8bb71...2d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden blir litt overkant symptomatisk for hvordan det nye sportsforumet på KG kommer til å bli seende ut. Fire sider med  av guttas personlighet, som hentet fra rampelys-forumet, så, når det var et par timer med skikkelig drama i går kveld: Helt stille 😂 

Disse gutta er jo realitystjerner så de fortjener rampelys-diskusjonen også. Men jenter, vi må jo være litt sportslige også. Synes dere Filip skulle ha vært diska?

Anonymkode: c2c49...6b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2019 den 6.21):

Denne tråden blir litt overkant symptomatisk for hvordan det nye sportsforumet på KG kommer til å bli seende ut. Fire sider med  av guttas personlighet, som hentet fra rampelys-forumet, så, når det var et par timer med skikkelig drama i går kveld: Helt stille 😂 

Disse gutta er jo realitystjerner så de fortjener rampelys-diskusjonen også. Men jenter, vi må jo være litt sportslige også. Synes dere Filip skulle ha vært diska?

Ekspander  

Fire sider med diskusjon av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.10.2019 den 14.59):

Faren deres er virkelig en dårlig far, det kommer godt frem at barna synes det er vanskelig at han er treneren deres. Han viser ikke et eneste tegn av omsorg. Ikke unormalt om de ender opp med psykiske problemer pga han ikke har vært en god far

Anonymkode: 166e3...04b

Ekspander  

Du må snakke om en annen familie.

Anonymkode: 62aef...c64

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt folk gidder irritere seg over. Jeg scroller bare forbi det jeg ikke er interessert i å lese.

Anonymkode: 7dc16...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjert Ingebrigtsen er en hedersmann!

Helt sykt at noen mente Filip skulle diskes i går!

Anonymkode: f257d...096

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de fortjener all den oppmerksomheten de får.... tenk så mye tid og viljestyrke det tar for å bli så god. Det står det RESPEKT av... blir så imponert over mennesker som klarer å bli så gode i noe..... Nei, heia Gjert og familien hans....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den realityserien The Ingebrigtsens gidde jeg ikke bruker et minutt av å se på. 

Anonymkode: 3f941...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2019 den 7.30):

Den realityserien The Ingebrigtsens gidde jeg ikke bruker et minutt av å se på. 

Anonymkode: 3f941...d2e

Ekspander  

Hva slags reality ser du på, da, som du mener er bedre?

Anonymkode: f257d...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...