Gå til innhold

Jeg er så lei av Ingerbrigsten-familien..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Juks skrev (På 28.9.2019 den 16.24):

Hele verden er interessert i Ingebrigtsen-brødrene. Vi snakker om en familie, av nordmenn, som har tett gapet til de suverene Afrikanerne som har dominert løpesporten i alle år. Vi snakker om talenter i verdensklasse, kanskje de aller største. En sensasjon. Dem er framtiden, og det vi har hørt så langt er ingenting enn hva vi kommer til å høre. 

Men selvfølgelig. Dem baserer ikke livet sitt på Janteloven. Det skaper reaksjoner i Norge. Nordmenn liker ikke slike folk som ikke er A4. Iallefall ikke når dette er nordmenn. 

Dem fortjener hvert eneste sekund av oppmerksomhet. Lille Norge har klart det umulige, å skape medaljekandidater i verdens kanskje tøffeste idrett. Med trangest mulig nåløye. 

Vær heller stolt av gutta, enn å legge dem for hat. Det dem holder på med er historisk. Med Norsk flagg på brystet!

Ekspander  

Jeg velger selv hva jeg skal være stolt av og ikke. Og at de løper fort og har norsk flagg på brystet bryr meg svært lite. 

Anonymkode: 08339...15e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2019 den 15.35):

Hvor mye mediaplass skal de få? I går måtte man scrolle langt ned på nrk sin nettside for å komme forbi tullesaker om at en av dem hadde litt vondt i tåa og at noen var misfornøyd og annen diverse sutring. Er det virkelig en så stor porsjon av Norges befolkning som er så interesserte i den gjengen? De trenger da ikke alles fulle oppmerksomhet til enhver tid?? 

Ekspander  

Vi er mange som er drittlei av at de er i mediene hele tiden. 

Anonymkode: 3e7bb...71c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2019 den 17.39):

Så ikke oppsøk mediene da... 😂 , er ikke så vanskelig.

Anonymkode: b6ef0...570

Ekspander  

Ja du har nok rett. Skal begrave huet mitt under en diger stein så jeg ikke får med meg noen verdens ting. Det var kjempelurt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2019 den 15.39):

Ikke bruk tiden din på å irritere deg over andre.

Få deg et liv.

Anonymkode: 0cef1...f4f

Ekspander  

Syns det er ganske rart at folk har en tendens til å tro at bare man lager en tråd på kg om hva det nå skulle være så er man lidenskapelig opptatt av det, sliter med nattesøvnen og går rundt og irriterer seg dag ut og dag inn over det. Det er en merkelig tankegang. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig LAAANGT verre med patetiske bloggere som Sophie Elise eller lignende.

Dem har jo utrettet absolutt null og niks i livet. Men likevel får de avis-oppslag etter avis-oppslag skrevet om seg hele tiden. For ikke å glemme alle sullikene som presterer å skrive side opp og side ned her på Kvinneguiden, selv om alle disse skriveriene stort sett går ut på å klage og sutre over absolutt ALT som disse bloggerne gjør galt hele forbanna tiden. Men likevel fortsetter folk altså å følge med på disse hjernedøde tullingene, og genererer massevis av "klikk" til bloggene deres. 

Anonymkode: 61de9...00f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree

Mye av pengene deres kommer fra mediekraften de har. Hans berømmelse øker hvis folks interesse også.
Det er irriterende å høre folk snakke om Kardashian-familien, men de fleste av disse kanalene tilhører selskaper som Kardashian annonserer. Det vil si at folk ikke er interessert alltid, men de blir tvunget til å konsumere det fordi kanalene ikke ønsker å tape penger. Forbruk innhold fra kanaler eller sider som ikke viser hva du ikke liker.

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2019 den 19.52):

Det er selvfølgelig LAAANGT verre med patetiske bloggere som Sophie Elise eller lignende.

Dem har jo utrettet absolutt null og niks i livet. Men likevel får de avis-oppslag etter avis-oppslag skrevet om seg hele tiden. For ikke å glemme alle sullikene som presterer å skrive side opp og side ned her på Kvinneguiden, selv om alle disse skriveriene stort sett går ut på å klage og sutre over absolutt ALT som disse bloggerne gjør galt hele forbanna tiden. Men likevel fortsetter folk altså å følge med på disse hjernedøde tullingene, og genererer massevis av "klikk" til bloggene deres. 

Anonymkode: 61de9...00f

Ekspander  

Nei, kan ikke si jeg er noen fan av å høre om alt disse bloggerne tar for seg heller. Men jeg mener at NRK i det minste burde greie å balansere innholdet sitt litt bedre. En sak i ny og ne om Ingebrigtsen-folka eller Sofie Elise er meg likegyldig. Det er når det blir så mye fokus så ofte at jeg syns det blir litt for dumt. 

Ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2019 den 16.08):

Jeg liker brødrene veldig godt. :) Men jeg er ganske lei sure pappa-trener. Jeg er ganske glad for at jeg har min far. 

Anonymkode: 4a7c0...1f7

Ekspander  

Uten denne ''sure'' pappaen hadde du neppe visst hvem noen av de er.. Helt essensielt for suksess.

Helt valgfritt for guttene om de ville satse. Gjert har flere andre barn som han nok har et veldig normalt far/sønn-forhold til.

Anonymkode: db7f9...f3a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPIgirl skrev (På 28.9.2019 den 16.33):

Helt enig med deg i det. Det er spesielt faren jeg har litt opp i halsen. Hehe, han virker jo konstant sur og sinna.  

Ekspander  

Møter deg selv i døra der..

Anonymkode: 949a6...f8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye Ingebrigtsen rett før en finale i VM i friidrett hvor alle tre brødrene er med, og hvor det er medaljesjanser, for ikke å si gullsjanser? Hva om det norske fotballandslaget hadde nådd finalen i fotball-VM. Da burde media holdt seg for god for å gi det oppmerksomhet, og heller fortelle om siste nytt fra rosablogger-verdenen :)

Endret av Hedersbrukeren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mediene prioriterer det som får flest klikk (=det folk flest liker å lese). 

Ikke mediene du må overbevise. Men alle som klikker seg inn på enhver slik sak, hele tiden. 

Anonymkode: 8658f...8a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger familien! De presterer jo sinnsykt. Og at dem er tre brødre som er i verdenstoppen! Sinnsykt prestasjon av dem alle. Faren dems digger jeg. De kaller en spade for en spade, er direkte i talen. Det er alltid en høyadere å høre intervjuene dems. Også serien de har på nrk er også flott.

Er spent på hvordan jenta vil gjøre det. Hun driver jo også på, dog er enda ung.

Anonymkode: f6757...dfe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.9.2019 den 15.35):

Hvor mye mediaplass skal de få? I går måtte man scrolle langt ned på nrk sin nettside for å komme forbi tullesaker om at en av dem hadde litt vondt i tåa og at noen var misfornøyd og annen diverse sutring. Er det virkelig en så stor porsjon av Norges befolkning som er så interesserte i den gjengen? De trenger da ikke alles fulle oppmerksomhet til enhver tid?? 

Ekspander  

TAKK OG TUSEN TAKK. 

De får jo så mye plass i alle medier at det er til å spy av. Snakk om å bruke NRK lisenspenger feil. 

Anonymkode: 953f3...34f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 29.9.2019 den 14.54):

TAKK OG TUSEN TAKK. 

De får jo så mye plass i alle medier at det er til å spy av. Snakk om å bruke NRK lisenspenger feil. 

Ekspander  

At de får så stor plass i mediene, er fordi at nordmenn (generelt) er meget interessert i sport! Og at tre brødre presterer så bra, er i tillegg norske, og stiller til start i en idrett som er gigantisk på verdensbasis (friidrett altså), genererer maaaaaange klikk. Dette vet mediene. Og NRK, derfor satser de så mye på sport. For nordmenn liker det! Hvis du ikke er interessert i sport, så ikke les/bry deg om det da vel. Bruk energien på noe annet. En digresjon; nordmenns interesse for sport er ingenting i forhold til amerikanere forresten. Så vær glad du ikke bor der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberrie <3 skrev (På 29.9.2019 den 17.12):

At de får så stor plass i mediene, er fordi at nordmenn (generelt) er meget interessert i sport! Og at tre brødre presterer så bra, er i tillegg norske, og stiller til start i en idrett som er gigantisk på verdensbasis (friidrett altså), genererer maaaaaange klikk. Dette vet mediene. Og NRK, derfor satser de så mye på sport. For nordmenn liker det! Hvis du ikke er interessert i sport, så ikke les/bry deg om det da vel. Bruk energien på noe annet. En digresjon; nordmenns interesse for sport er ingenting i forhold til amerikanere forresten. Så vær glad du ikke bor der.

Ekspander  

Det er bare tull at nordmenn flest er interesserte i sport. Du kan jo selv se at svarene i denne tråden er veldig forskjellige. Jeg kjenner veldig få som er interessert i sport, og er selv veldig lite interessert. Syns ikke det er mange nok til at det skal måtte draperes over hele "førstesida" på NRK iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.9.2019 den 19.00):

Det er bare tull at nordmenn flest er interesserte i sport. Du kan jo selv se at svarene i denne tråden er veldig forskjellige. Jeg kjenner veldig få som er interessert i sport, og er selv veldig lite interessert. Syns ikke det er mange nok til at det skal måtte draperes over hele "førstesida" på NRK iallfall.

Ekspander  

With all due respect, Kvinneguiden er kanskje ikke den mest representative måleren i denne sammenheng. Stort sett de fleste jeg kjenner er interessert i sport. Og som jeg har vært inne på; mediene kjører statistikk og analyser over hva folk klikker seg innpå, og det er grunnen til at de kjører på med sport. Det er en årsak til det, ikke bare fordi det sitter noen sportsgale personer i redaksjonen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberrie <3 skrev (På 29.9.2019 den 17.12):

Ekspander  

Nordmenn flest er ikke interessert i denne familien. Forskjell på sport og en evig dyrkning av en familie i mengder. Gadd vite hvor mange minuttet, nei, timer nrk har brukt på dem. 

En ting er alle nyhetssendingene, langt verre og langt mer feilbruk av penger er de evindelige dokumentarprogrammene over mange episoder i beste sendetid. Snakk om feilbruk av lisenspenger!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...