Gå til innhold

hevelser etter brystforstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg tok silikon to dager siden og jeg merket ganske fort at det var en hevelse i kløften min. Det jeg er redd for er å få san uniboob. Har snakket med legen og han sier at det vil forsvinne etterhvert, men jeg vil gjerne høre deres erfaringer med dette. Var det mye hevelser med deg? hvor lenge tok det før hevelsen forsvannt? og hvor lenge etter operasjonen tok det før du snuset/røyket. jeg snuser og i følge legen så må jeg holde meg unna det i 2 uker

Anonymkode: a1507...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar måneder får du får det endelige resultat. Mine ble mye mindre når hevelsen hadde gått helt ned. 

Anonymkode: 583c1...509

Skrevet

Snus og røyk må man holde seg unna 2 uker etter operasjonen. Hevelsen gikk helt vekk etter rundt 2 måneder hos meg men husker ikke nøyaktig, for er 10 år siden jeg gjorde det 

Skrevet
4 timer siden, smalls skrev:

Snus og røyk må man holde seg unna 2 uker etter operasjonen. Hevelsen gikk helt vekk etter rundt 2 måneder hos meg men husker ikke nøyaktig, for er 10 år siden jeg gjorde det 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tar måneder får du får det endelige resultat. Mine ble mye mindre når hevelsen hadde gått helt ned. 

hvor var det hevelsen hos dere var? var det liksom på selveste brystet som gjord at brystet såg større ut eller slik som jeg tror det er hos meg, liksom at det er hevelse i kløfta ( mellom puppene) så når jeg trykker ned i midten så er det hardt å trykke ned.

Skrevet

Ingen er glad i usikker jenter med silikon. 
fake 

Anonymkode: b62d6...938

• Liker 5
Skrevet

Jeg var veldig hoven å syntes det ikke såg ut, jeg ble helt stresset, rett etter operasjonen så var de harde å ta på, nå et halvt år etter så ser det kjempe bra ut å er myke å fine.

Anonymkode: 36145...6c9

Skrevet

Det er helt vanlig med hevelse den første tida. Husker ikke hvor lang tid det gikk før hevelsen gikk ned for min del. Men gikk seg sånn gradvis til. 

Anonymkode: 59d90...d2b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanlig med hevelse den første tida. Husker ikke hvor lang tid det gikk før hevelsen gikk ned for min del. Men gikk seg sånn gradvis til. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var veldig hoven å syntes det ikke såg ut, jeg ble helt stresset, rett etter operasjonen så var de harde å ta på, nå et halvt år etter så ser det kjempe bra ut å er myke å fine.

smerten da? hvor lenge tok det før dere ikkje hadde så vondt lenger? jeg har det helt forferdelig vondt nå og håper virkelig smerten går seg til snart. Bruker paralgin forte som funker ganske bra da.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

smerten da? hvor lenge tok det før dere ikkje hadde så vondt lenger? jeg har det helt forferdelig vondt nå og håper virkelig smerten går seg til snart. Bruker paralgin forte som funker ganske bra da.

Det to ca 6/7 dager før de intense smertene  avtok men hadde vondt lenge, tok fire uker før jeg klarte å kjøre. Jeg var faktisk ikke klar over hvor vondt det var, jeg var helt dårlig å angret å gråt den første tiden.

Skrevet

åh dette er jo perfekt tidspunkt for snus-slutt da?

Anonymkode: 60cc7...54b

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det husker jeg ikke. Tok under muskel så var forberedt på at det skulle bli skikkelig vondt, men synes det gikk ganske greit. Begynte å gå veldig små turer (kanskje 10 min) på dag 3-4 og økte etterhvert. Tok ikke smertestillende etter jeg ble skrevet ut (dag 3). Noe vondt var det jo, men det gikk greit. Synes første og andre døgnet var verst i Forhold til smerter. 

• Liker 1
Skrevet

jeg tok over muskel så smertene er jo mest sannsynelig ikkje like gale som å ha det under muskel, men er fremdelest veldig vondt. er student så tenker at jeg skal prøve å komme meg på skole i morgen men det er litt vondt å gå og slikt så jeg må sjå ann. Hvor lenge tok det med dere før dere kom dere på jobb igjen?

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det husker jeg ikke. Tok under muskel så var forberedt på at det skulle bli skikkelig vondt, men synes det gikk ganske greit. Begynte å gå veldig små turer (kanskje 10 min) på dag 3-4 og økte etterhvert. Tok ikke smertestillende etter jeg ble skrevet ut (dag 3). Noe vondt var det jo, men det gikk greit. Synes første og andre døgnet var verst i Forhold til smerter. 

Skrevet

Jeg var student og tok i sommerferien så hadde vel ca tre uker før studieåret begynte. Satt av 2 uker til å ha noen å hjelpe meg, men klarte meg egentlig greit selv da jeg ble skrevet ut. Greit å få hjelp til tinge handleposer da 😊 Fikk beskjed om å være mest mulig i ro i 2 uker sånn at innleggene ikke skulle snu seg. Med det sagt, du må kjenne på din egen kropp om du er klar eller ikke. Ting er litt forskjellig fra person til person og operasjon til operasjon. Hør på anbefalinger fra kirurgen og kjenn på kroppen er mitt råd 😊

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det to ca 6/7 dager før de intense smertene  avtok men hadde vondt lenge, tok fire uker før jeg klarte å kjøre. Jeg var faktisk ikke klar over hvor vondt det var, jeg var helt dårlig å angret å gråt den første tiden.

Jeg vasket gulv andre eller tredje dagen og kjørte etter 6 dager.  Tok smertestillende bare i et par dager. Tilbake i full jobb etter en uke.   Ville  ikke ta mere ferie. Operert bak muskel. 

Skrevet

morsomt at det er så store forskjeller fra person til person hahah. Skal nokk se ann litt om jeg er i form til å dra på skolen i morgen. 

Hvor lenge brukte dere sportsbh etter operasjonen? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasket gulv andre eller tredje dagen og kjørte etter 6 dager.  Tok smertestillende bare i et par dager. Tilbake i full jobb etter en uke.   Ville  ikke ta mere ferie. Operert bak muskel. 

Ja det var det jeg trodde jeg og skulle gjøre, alle fortalte meg at de var oppe å gikk ganske kjapt, men det kunne jeg se langt etter🤣 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

morsomt at det er så store forskjeller fra person til person hahah. Skal nokk se ann litt om jeg er i form til å dra på skolen i morgen. 

Jeg brukte sån  medesinsk bh, å bånd over i ca to uker hvis jeg husker rett å den bh i 3 mnder.   

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var det jeg trodde jeg og skulle gjøre, alle fortalte meg at de var oppe å gikk ganske kjapt, men det kunne jeg se langt etter🤣 

Jeg hadde vondt men gadd ikke å være sykelig etter en operasjon som ble utført fordi jeg var forfengelig.  Gadd heller ikke bruke for mye ferie på det, så da bet jeg det bare i meg. 

Skrevet

Brukte bH som anbefalt. Var vel ca 3 måneder om jeg ikke husker feil 😊

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte bruke sportsbh i 2 måneder. Hva har du fått beskjed om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...