AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Var hos doktor og beskrev noen symptomer jeg sliter med, og hun mistenker angst. Har lest litt om det, men høres ut som en utelukkende "mental sykdom", der alle mine symptomer er "fysiske". Noen med kunnskap om angst som vet om fysiske symptomer? Anonymkode: 07c14...933
Gjest #Rasshøl Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Ja, angst er like mye fysisk, som psykisk. Les her: https://www.sidetmedord.no/Forum/Angst/Dine-merkeligste-angstsymptomer Og det er mange flere sider på engelsk.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Var hos doktor og beskrev noen symptomer jeg sliter med, og hun mistenker angst. Har lest litt om det, men høres ut som en utelukkende "mental sykdom", der alle mine symptomer er "fysiske". Noen med kunnskap om angst som vet om fysiske symptomer? Anonymkode: 07c14...933 Aller først så er det ingen ting som heter mental sykdom. Så til spørsmålet. Angst gir utslag med fysiske symptomer,så hør på fastlegen din og dropp dr googl Anonymkode: ac8bc...46a
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aller først så er det ingen ting som heter mental sykdom. Så til spørsmålet. Angst gir utslag med fysiske symptomer,så hør på fastlegen din og dropp dr googl Anonymkode: ac8bc...46a *googel Anonymkode: ac8bc...46a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå