Gå til innhold

Svingende/tilbakevendende forkjølelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg begynte å bli forkjølet for ca. 3 uker siden. I begynnelsen hadde jeg lav feber og følte meg veldig dårlig. Jeg ble gradvis bedre, og etter 1 og 1/2 uke var jeg neste  frisk, med unntak av slim i halsen, litt tetthet og hoste. Jeg var også litt slapp, men ikke veldig. Jeg ble dog dårlig igjen kanskje to dager senere, med muskel- og leddsmerter, slapphet og sår hals. Dette varte i kanskje i fire dager før smertene, den såre halsen og skarpheten avtok. Jeg var fremdeles litt slapp, men ikke i den grad at det plaget meg veldig. I går våknet jeg derimot med sår hals, muskelsmerter og følte meg ganske slapp. Jeg ble bedre utover kvelden, men i dag morges følte jeg meg ganske dårlig. Kanskje hakket bedre enn i går morges, men dårligere enn i går kveld. Jeg sliter også med å tenke klart, men det er vel ikke uvanlig når man føler seg nokså redusert.

Er det vanlig at en slik infeksjon kan svinge på den måten? Er bekymret for at jeg kan ha fått ME eller lignende. 

Anonymkode: 4bbf1...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig at en infeksjon kan sitte i kroppen i noen uker med varierende symptomer. Du bør gjerne sjekke deg hos legen at det ikke er en bakteriell infeksjon som krever antibiotika. Tanker om ME kan du legge bort.

Anonymkode: 94e90...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...