Sandra20 Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Hei, Jeg har tatt ut p-staven min og har lenge vært uten mensen. Nå når den er tatt ut for 1 uke siden, lurer jeg på når mensen kommer igjen. Er det noe som kan skje når som helst? Eller kan det ta mange uker?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Det varierer veldig fra person til person. Jeg hadde uregelmessige blødninger de første tre ukene etter jeg fjernet staven. Men jeg blødde konstant med staven, og fjernet den etter ca fire måneder. Kjenner noen som fikk normal syklus omtrent like etter fjerning av stav, og andre som har gått uten blødninger tre måneder. Anonymkode: 47b95...436
Hemliganonym Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Jeg skal skifte p stav snart og. Må kjøpe på biblioteket. Har uregelmessige blødninger, men heldigvis ikke så mye. Pleide å kaste opp når jeg hadde det før.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Veldig individuelt. Kan ta uker til måneder Anonymkode: 7f2c5...ab6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå