Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 27.9.2019 den 20.54, Bobly skrev:

Så jeg er tålmodig. Men noen som har erfaring med et så kort og godt intervju? 

Jeg har avsluttet noen intervjuer etter bare 20 minutter, men da har jeg vært ærlig. Og brukt mesteparten av tiden på å forklare hva personene bør gjøre for å lykkes langt bedre neste gang. Har aldri opplevd at noen tok det ille opp. Men masse takk for gode tips og ærlighet. 

Hvis den du var hos ser på deg som uaktuell og gir ingen indikasjon, så sier det mer om ham enn deg. For da er han en feig dott. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg har avsluttet noen intervjuer etter bare 20 minutter, men da har jeg vært ærlig. Og brukt mesteparten av tiden på å forklare hva personene bør gjøre for å lykkes langt bedre neste gang. Har aldri opplevd at noen tok det ille opp. Men masse takk for gode tips og ærlighet. 

Hvis den du var hos ser på deg som uaktuell og gir ingen indikasjon, så sier det mer om ham enn deg. For da er han en feig dott. 

❤️ Du må være en drøm av en leder! Det er akkurat det jeg og tenker. Hadde de som intervjuet meg brukt fem minutter av tida på å heller fortelle meg hva som ikke fungerte, hadde jeg fått konkrete tips om hva som går galt for min del. Har vært på noen intervjuer nå til denne typen stillinger, men jeg får jo aldri svar på hva som ikke fungerer. Jeg regner jo med at jeg er invitert på bakgrunn av kvalifikasjonene. Så jeg blir jo massivt frustrert😞😔😒

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Bobly skrev:

❤️ Du må være en drøm av en leder! Det er akkurat det jeg og tenker. Hadde de som intervjuet meg brukt fem minutter av tida på å heller fortelle meg hva som ikke fungerte, hadde jeg fått konkrete tips om hva som går galt for min del. Har vært på noen intervjuer nå til denne typen stillinger, men jeg får jo aldri svar på hva som ikke fungerer. Jeg regner jo med at jeg er invitert på bakgrunn av kvalifikasjonene. Så jeg blir jo massivt frustrert😞😔😒

Jeg er nok ingen drømmeleder da jeg tilhører militæret. Men har steppet inn for et privateid rekrutteringsbyrå. Og jeg fatter ikke hvorfor den bransjen har som kotyme å holde sannheten under teppet. Alle folk vil vite hvordan de presterer. Og møter du en leder som har mye klok kunnskap, så del da for faen.

Istedenfor en tørr epost: Det ble ikke deg, denne gangen. Det er så mange redde folk der ute. De lever bak en fasade og ordene de kommer med er verdt null. Ja, jeg mener ledere.  

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg er nok ingen drømmeleder da jeg tilhører militæret. Men har steppet inn for et privateid rekrutteringsbyrå. Og jeg fatter ikke hvorfor den bransjen har som kotyme å holde sannheten under teppet. Alle folk vil vite hvordan de presterer. Og møter du en leder som har mye klok kunnskap, så del da for faen.

Istedenfor en tørr epost: Det ble ikke deg, denne gangen. Det er så mange redde folk der ute. De lever bak en fasade og ordene de kommer med er verdt null. Ja, jeg mener ledere.  

Helt enig med deg. Egentlig er jo det med på å skape et ueffektivt samfunn. Har du noen som kan gi deg konkrete tips om hva du skal si, hvordan du skal oppføre deg og hva som kreves, blir du dyttet fremover. Andre som meg blir stående på stedet hvil, mens vi lurer på hva vi gjør galt. Og jeg er et over gjennomsnitt godt opplyst menneske som ikke klarer å lese ut av bøker hva jeg gjør feil. Hva skal jeg gjøre?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Bobly skrev:

Hva skal jeg gjøre?

Send en PM? Og konkretiser din situasjon så kan det jo hende jeg kan hjelpe.

Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Send en PM? Og konkretiser din situasjon så kan det jo hende jeg kan hjelpe.

Du er en engel! PM kommer om ikke altfor lenge. Hjertelig takk!!!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...