AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Damer, da dere ser en mann dere liker, hva gjør dere? diskutere det først med dine venninner, eller ringer du din mor? hvilke initiativ gjør du? Anonymkode: e5a05...814
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Må desverre si at jeg er litt feig på den fronten. Venter nok til han tar kontakt. kan sikkert sende noen blikk så han ser jeg er intressert. Anonymkode: 99927...52b 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #3 Skrevet 27. september 2019 Jeg gjør det! Har hatt god erfaring med å ta kontakt, blitt kjent med fine menn på den måten. Og har vi kontakt, er jeg ikke redd for å sende meldinger, sitter ikke og venter på at mannen styrer alt. Anonymkode: 5a83d...3d9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #4 Skrevet 27. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må desverre si at jeg er litt feig på den fronten. Venter nok til han tar kontakt. kan sikkert sende noen blikk så han ser jeg er intressert. Anonymkode: 99927...52b Grunnen at jeg spør er at jeg klarer ikke å tolke at kvinner er interessert. Kanskje hun velger meg som kun venn? eller er det kjæreste hun ønsker, hvorfor ikke bare si det rett ut så jeg forstår, og ikke må tolke og prøve å overbevise henne.Men blir da avvist når man er først ute.... Anonymkode: e5a05...814
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #5 Skrevet 27. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det! Har hatt god erfaring med å ta kontakt, blitt kjent med fine menn på den måten. Og har vi kontakt, er jeg ikke redd for å sende meldinger, sitter ikke og venter på at mannen styrer alt. Anonymkode: 5a83d...3d9 Det vil være befriende for meg om jeg møtte samme kvinne personlighet som du er. Da skulle jeg ikke mistolket noe. Hva skriver du og hva får han til å forstå at du er interessert i han som kjæreste? du inviterer han ut også? Anonymkode: e5a05...814
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #6 Skrevet 27. september 2019 Gidder ikke ta kontakt og overlater det helt og holdent til menn. Tok initativ før men erfarte at menn tolket det som at jeg var "lettvint", desperat, eller at det måtte være noe helt feil med meg. Anonymkode: 8a705...b67
Gjest Krampus Skrevet 27. september 2019 #7 Skrevet 27. september 2019 Jeg tar kontakt. Er for gammel til at jeg gidder å leke hard to get.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #8 Skrevet 27. september 2019 Kvinner tar ikke kontakt, aller helst vil de at du skal gjøre jobben i senga også. Likestilling? not Anonymkode: 3135d...ada 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #9 Skrevet 27. september 2019 Jeg spør mamma om jeg får lov først 😅 neida, jeg tak kontakt om jeg har lyst til det. kommer an på om jeg gidder å prate der og da eller ikke. Anonymkode: 43b98...b73
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #10 Skrevet 27. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke ta kontakt og overlater det helt og holdent til menn. Tok initativ før men erfarte at menn tolket det som at jeg var "lettvint", desperat, eller at det måtte være noe helt feil med meg. Anonymkode: 8a705...b67 Kanskje du gikk inn for hardt da? Jeg pleier bare si hei typ.. er man interessert så svarer man, hvis ikke så taper du ikke noe på det heller. Anonymkode: 43b98...b73 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #11 Skrevet 27. september 2019 Tenker selv. Har nesten bare kompiser. Kjenner min mor godt nok til å vite at hun stoler på min vurdering. Jeg vil ikke ha forhold, men vil gjerne ha sex. Anonymkode: 2cbdb...44c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #12 Skrevet 27. september 2019 Ikke forvent så rask suksess, tinder er ingen nettbutikk med garanti. Jeg var på tinder i 13 mnd før jeg møtte samboer der. Møtte 4 menn i løpet av den tiden. Fikk jo noen matcher, sveipet ja på så få og som regel matchet de tilbake heldigvis. Men det var mange trauste samtaler som døde ut raskt, eller ikke noe svar i det hele tatt. Når en du har kjemi med kommer rekende så vil de samtalene gå lett. Ikke utvikle snapchat-vaner med kvinner du ikke har møtt ennå, det dør alltid ut og blir tullete. Legg henne heller til etter møtet. Anonymkode: 8f377...0d1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #13 Skrevet 27. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det! Har hatt god erfaring med å ta kontakt, blitt kjent med fine menn på den måten. Og har vi kontakt, er jeg ikke redd for å sende meldinger, sitter ikke og venter på at mannen styrer alt. Anonymkode: 5a83d...3d9 Du er en sjelden fugl Anonymkode: 5207e...d98
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer, da dere ser en mann dere liker, hva gjør dere? diskutere det først med dine venninner, eller ringer du din mor? hvilke initiativ gjør du? Anonymkode: e5a05...814 Jeg sier hei til alle jeg syns ser litt spennende ut. Hva er det værste som kan skje lissom? At de ikke svarer? Det gjør de rett som det er men hva gjør det da? Next .... dame godt moden Anonymkode: 1c75b...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 Alltid menn som tar kontakt også svarer jeg de jeg ser monn i Anonymkode: 821c0...e56
Gjest Huttetuen Skrevet 28. september 2019 #16 Skrevet 28. september 2019 Nei det skal sinnsykt mye til egentlig. Er vandt med at de som regel kun er ute etter 1 ting. Enten det eller at de blir kontaktet av noen som er ute etter å spre rykter, så blir det slutt...
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #17 Skrevet 28. september 2019 Hvorfor skal jeg ringe mamma liksom? Venninner har ikke noe med hvem jeg er interessert i så hvis jeg treffer noen så får ikke de vite om det før etterpå. Jeg har veldig dårlig selvtillit så jeg tør stort sett ikke. Har gjort det en gang. Sendte melding og spurte om han ville treffe meg, men da var jeg mye yngre. Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor noen skulle være interessert siden jeg snart er 40 og har aldri vært pen. Unngår de jeg har blitt interessert i. Anonymkode: 3b7d3...770
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #18 Skrevet 28. september 2019 Jeg tar aldri kontakt først. Når jeg var i starten av tjueårene kunne jeg finne på å legge dem til på Facebook og like bildene deres (stort sett i fylla), og det førte alltid frem 😊 Litt for gammel for det nå, føler jeg Anonymkode: 95cef...787
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #19 Skrevet 30. september 2019 På 27.9.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev: Kvinner tar ikke kontakt, aller helst vil de at du skal gjøre jobben i senga også. Likestilling? not Anonymkode: 3135d...ada Så bitter og full av kvinnehat som du er tenker jeg at du helt sikkert har rett for ditt eget vedkommende sin del. Klart ikke kvinner tar kontakt med deg. Hvorfor i all verden skulle de gidde? Det har seriøst ingenting med likestilling å gjøre. At du ikke har dametekke har heller ingenting med likestilling å gjøre. Det er nesten så det ikke er verdt å kommentere disse evinnelige tåpelige likestillingskommentarene dine som gjennomsyrer et uendelig antall tråder her inne. Hvis du er seriøs med dette er det rett og slett bare tragisk for din egen del. Det er ingen straff for oss kvinner at du tenker som du gjør. Det er heller en seier all den tid da dette hatet ditt i hovedsak rammer deg selv. Dessverre for deg! Anonymkode: bf443...578 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #20 Skrevet 30. september 2019 Skulle veldig gjerne svart at jeg selvfølgelig tar kontakt men dessverre, nei, ikke uten at det er i en setting hvor det blir naturlig. Anonymkode: 0fbf2...a06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå