Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Mange menn som STOLTE tror at sønnen slekter på dem...

:hoho: :hoho: :hoho:

:hoho:

Men må si at jeg gleder meg til å se bilde av han ute av kroppen din, for det er ikke akkurat et takkekortbilde det der! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:  :ler: Dette var festlig!!

Ser det nå..men hadde ALDRI skjønt hva som var hva om ikke du hadde forklart det Toria!

(får man en innføring i bildetolkning av jordmor når man er gravid..??hvis ikke vet jeg om flere kommer til å slite litt her... :ler:  )

:lol:

Ikke akkurat noen innføring, men de forsøker nå å forklare deg både det ene og andre da. Jeg skjønte ikke halvparten, mannen ingenting... Men i ettertid har jo bildene blitt studert NØYE da! :sjarmor:

---

Forresten, ang. størrelsen på tissefanten. Dette står så klekkelig godt skrevet i "Verdens Beste Pappa" av Per A. Risnes Jr.

"Til far: Gutter fødes ofte med imponerende stor pung. Dette er IKKE din fortjeneste, men skyldes hormoner fra mor!"

:ler:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må si at jeg gleder meg til å se bilde av han ute av kroppen din, for det er ikke akkurat et takkekortbilde det der! :ler:

Nei, sant...

Dakkar liten da... Tenk, her diskuteres ballene hans opp, ned og i mente og han selv vet vel ikke hva han er i besittelse av engang! *s*

Er vi slemme nå? :klø:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gud, jeg tror jeg døøøør... Latterkrampe og skikkelig vondt i magen - ingen god kombinasjon!

:riste:

Tror jammen lillegutt er fornærma jeg, for jeg fikk noen reale spark i ribbeina her nå! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tillegg så er vi eldre chics, så Jacob kan stolt skryte av at han har eldre damer som beundrere av utstyret hans... :ler:

...eller kanskje det er DET han sparka fra seg for!? Stolt som en hane!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja muuuuulig at jeg kan se at det er en elefanttiss...meeen, har smågutter så store baller da? :klø:

:Nikke: Leon hadde i tillegg litt vannbrokk i pungen da han ble født, så den var stor!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er ikke slemme! :riste: Tror gutta liker at vi jenter snakker om utstyret deres jeg  :sjarmor:

Nå ler jeg så jeg griner!!! :grine2: :grine2: :grine2: :grine2: :grine2:

Gutta liker at vi snakker om utstyret så lenge vi syns det er stoooort - og det er det jo i dette tilfellet. ;)

Denne dagboken har reddet dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Her var det jo en artig diskusjon. Tenkte med en gang da jeg så UL-bilde at utstyret måtte jo være veldig stort på en så liten en??!! :klø: :hoho: Men nå har jeg fått forklaringen! :ler:

Men synes også det var litt vanskelig å se.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en tråd på SM der ei skrøt av at hun endelig var ferdig med å strikke babyteppe... Da ble jeg inspirert igjen og har siden sittet og dullet med sengeteppet jeg broderer! Har jo ikke sjangs i havet til å bli ferdig innen lillegutt kommer :sjenert: - men, alt er bedre enn ingenting! ;)

Dette er status akkurat NÅ, så kommer jeg tilbake med oppdaterte bilder i kveld:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Skal til på hodet til den grønnkledte teddyen...akkurat helt ferdig med hendene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...