-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 Forfatter #4681 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, det er supergøy å bowle og var slett ikke noe problem! Men jeg tror altså ikke at dette er starten på en fødsel eller rier, for det er ingen tak her. Har bare litt mensmurringer (så og si konstante) og altså vondt hinsides all fornuft når jeg går. Kjenner ingenting når jeg sitter, så jeg har antakelig bare fucka til bekkenet mitt! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #4682 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg synes fortsatt det høres ut som en begynnelse jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 Forfatter #4683 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jeg synes fortsatt det høres ut som en begynnelse jeg da... ← Er jo lov til å håpe på det selvsagt... Fremdeles 12 timer til jeg skal møte på kontroll hos JM på føde.pol. på sykehuset, så jeg KAN i teorien enda rekke å havne på føden innen den tid! Men jeg tør ikke håpe jeg da... Endret 2. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2006 #4684 Del Skrevet 2. april 2006 Du kan jo ha født flere ganger før klokka 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. april 2006 Forfatter #4685 Del Skrevet 2. april 2006 Du kan jo ha født flere ganger før klokka 11 ← I teorien kanskje, men som førstegangsfødende er det vel heller lite sannsynlig, eller?? Eneste jeg håper på nå er at bowlingen og turgåing et par ganger tidligere i uken i det minste kan ha bidrat til at åpningen er litt mer enn den 1 cm (tøyelig) den var for snart en uke siden! Det er vel mulighet for det om ikke annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2006 #4686 Del Skrevet 2. april 2006 Muligheten er der for at du rekker minst to fødsler før klokka 11 - jeg brukte jo bare 6 timer fra første rie Og muligheten er der for at åpningen har blitt større. Lykke til hos jordmor i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. april 2006 #4687 Del Skrevet 2. april 2006 Lykke til i morgen Og den cm er sikkert større nå ja tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 #4688 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg hadde legetime kl 13 dagen før terminen min. Kl 7 samme morgen startet riene, kl 9 var jeg på sykehuset og kl 12.13 var lillemor ute. Så du kan godt føde både en og to ganger før den jm timen altså! God med ønske om en fødbar natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. april 2006 #4689 Del Skrevet 2. april 2006 Håper ting enten begynner å skje eller at du får en god natts søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. april 2006 #4690 Del Skrevet 2. april 2006 Nå har jeg fått oppskriften til strikkesettet på mail, så jeg skal sende det til deg! Ha en fødefull natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. april 2006 #4691 Del Skrevet 2. april 2006 Lykke til i morgen enten det blir på kontroll eller på føden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 3. april 2006 #4692 Del Skrevet 3. april 2006 Uff da, Toria.. Ikke skjedd noe i løpet av helga... Stakkars deg vennen! Men - NÅ ligger du vel å føder vel???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. april 2006 #4693 Del Skrevet 3. april 2006 03 april 2006 - velkommen ut gutt!! vi prøver igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. april 2006 #4694 Del Skrevet 3. april 2006 Innom å sjekker ståa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2006 #4695 Del Skrevet 3. april 2006 Ennå ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. april 2006 #4696 Del Skrevet 3. april 2006 Hei og hå! Håper du får en aldeles strålende dag i dag, samme hva den måtte bringe av utfordringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. april 2006 Forfatter #4697 Del Skrevet 3. april 2006 Ennå ikke... Har sovet helt jævelig pga. bekkenet. Klarer jo nesten ikke å snu meg, langt mindre komme meg inn- og ut av sengen, eller gå på do. Har fått til det hele på et hvis, men det har vært mye stønning, pesing og hyling! Gud, så vondt det er! Fant litt blodig slim på papiret når jeg var på do nå, derfor klarte jeg ikke legge meg igjen - men time hos JM kl. 11 blir det helt sikkert noe av! Mannen kommer hjem for å hente og kjøre meg, så invalid som jeg er blitt. Regner ikke meg at jeg vil klare å la JM undersøke meg i dag, men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 3. april 2006 #4698 Del Skrevet 3. april 2006 Håper det er over snart Toria - ikke noe morsomt du har det nå God Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 3. april 2006 #4699 Del Skrevet 3. april 2006 Uff, det høres ikke noe særlig ut... Håper du slipper å ha det sånn stort lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. april 2006 #4700 Del Skrevet 3. april 2006 Go morgen....lykke til hos jordmor og håper det ikke r lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå