lillesnillelilla Skrevet 27. september 2019 #1 Del Skrevet 27. september 2019 Datteren min har lyst å begynne og sy. Siden hun går på mellomtrinnet så tenkte jeg hun kan få litt eget utstyr i julegave. Symaskin kjøper jeg brukt, og syskrin tenkte jeg å få tak i på finn. Men hva mer trenger hun? Dette er hva jeg har tenkt foreløpig: knappenåler og klyper litt forskjellige trådsneller tusj til å tegne på stoffet med (sånn som forsvinner,) og/eller kritt saks en bok med hvordan lage enkle ting en knappeboks. Dvs skal finne en fin boks som hun kan bruke til knappesamling, og starte samlingen hennes med knapper. Er det noe mer ei på 11 bør ha som startutstyr? Tenkte å ta henne med på loppis så hun kan finne seg ting der hun kan sy om, duker og sengetøy for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #2 Del Skrevet 28. september 2019 Husk en saks til stoff og en til papir. Mønsterpapir eller annet til å tegne over mønster, om hun skal gjøre det. Bruk heller kritt enn tusj. Du får sånne små bokser med en hvit, en blå og en rød i (på søstrene grene, om dere ikke har stoff og stil i nærheten). Målebånd, evt linjal. Sømometer er kjekt. Husk noe fint å oppbevare sysakene i. Anonymkode: dd10f...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Del Skrevet 28. september 2019 Sikkerhetsnåler kan være en grei ting å ha! Nålepute også, men den kan hun jo sy selv😊 En skikkelig saks til stoff, gjerne Fiskars! Og så en mindre saks til trådklipping og sånne småting! Og sprettekniv! Nok underspoler og en sånn ring man oppbevarer dem i! (Men husk å kjøp både underspoler som passer maskinen og ring som passer underspolene!) Anonymkode: 22f46...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå