AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #1 Skrevet 27. september 2019 Det er akkurat som om det er en sånn > <, eller en mørk V fra øyenkroken og nedover kinnet under hvert øye. Av og til på bedre dager er det bare en mørk strek, under hvert øye. Jeg vet ikke hvordan jeg kan bli kvitt dette. Det ser helt jævlig ut. Hvile er sikkert den opplagte løsning, og jeg forsøker det, men livet er krevende. Det går i hundre hver eneste dag. Noen som har tips? Anonymkode: 6f540...c20
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #2 Skrevet 27. september 2019 Legg deg før 22.30 på kvelden!! Du må faktisk gjøre det minst en uke før resultatet.... Anonymkode: 4a517...786 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 Jeg har også veldig mørke ringer, noen ganger ser det ute som jeg har tegnet med en svart tusj under øynene. Eneste jeg har funnet som fungerer litt er concealer... Anonymkode: a962a...4b6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Takk for svar begge 😊 skal prøve begge 💃 for nå skal jeg bli fin 😇 Anonymkode: 6f540...c20
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 Hvis det plager deg veldig, så finnes det en fillerbehandling som fjerner søkk under øynene. Tear throug heten den. Men det er veldig (!!) viktig å velge en behandler som er dyktig på denne behandleren. Anonymkode: 48023...5ec
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 De har. Noen øyepads på vita som heter flashpatch fra patchology. De anbefales virkelig 😁 ha de på 10 min om morgenen og både ringer og poser blir mindre. Kjøp også en peach consealer i tillegg til vanlig consealer. Peach farge skjuler blå ringer. Få hjelp med farger på consealeren. 😁 Hilsen tvilling mamma som ikke har sovet en hel natt nesten tre år 😴 Anonymkode: 4f470...b90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå