Gå til innhold

Usikker pga eksen hans

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr. Her en dag fikk han mld fra sin eks om at hun var kåt og drømte om han. Hun ville han skulle hente henne. De hadde chattet litt. Hun skrev og at hun skulle onanere og tenke på han. Hva feiler slike kvinnfolk?? Dama er nær 30 år. Det har vært slutt i 2 lenge....Heldigvis var han ærlig og fortalte det, men jeg likte det ikke. Stoler ikke på den kjerringa for å si det slik. Jeg undres over hvorfor kvinnfolk synker så lavt og skriver slik til en mann de ikke er i relasjon med!? 

Anonymkode: b6d0d...c88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt over 2 år skulle det stå...

Anonymkode: b6d0d...c88

Skrevet

haha fordi om det er slutt har de fortsatt å ha sex så enkelt og greit

Anonymkode: 7c1d6...58b

Skrevet

Hadde vært skeptisk selv. Det at de tekster tyder på at de fortsatt har kontakt, og den er uten tvil seksuell. (Og kanskje mer? Hvem vet) Ganske spesielt av han å fortelle deg om dette også, men samtidig vet du nå det.  Personlig hadde jeg løpt. Har vært der før, og kontakt mellom ekser tyder omtrent alltid på at de ikke er ferdig med hverandre. :roll: 

Anonymkode: 255d8...5be

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er kjæresten din du skal stole på. Det er et godt tegn at han var ærlig med deg, tror han hadde prøvd å skjule det for deg om han var interessert i henne. Og det er faktisk ganske normalt og «synke litt lavt» hvis man fremdeles har følelser for noen. Det er opp til kjæresten din hvordan han velger å reagere. 

Anonymkode: ae54e...095

Skrevet

Jeg er slik at jeg forteller typen alt. Bare for å se hvor langt jeg kan strekke strikken. Samtidig som at jeg fremstår som ærlig. Så de har nok sex fremdeles. 

Anonymkode: 6c08b...549

Skrevet

Da hadde jeg forventet at han kuttet kontakten med henne. Om det at de har kontakt for henne innrykket over at han er åpen for slik prat, så er det på tide at han setter foten ned. Om han må holde kontakt for at de har barn sammen, så hadde jeg likevel forventet at han ga klar beskjed om at slik oppførsel var uønsket.

Om han legger opp til slik oppførsel, så hadde jeg trukket meg vekk fra situasjonen og funnet noen som syns det var nok med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...