Gå til innhold

Exit på NRK TV

Anbefalte innlegg

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snarøya.

Anonymkode: 6ec51...857

Ikke Nesøya? Synes det ligner 

Anonymkode: dd313...b20

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske mange flere enn et titalls personer som har så stor formue. Tallet er nok nærmere 100-200 enn 10, sannsynligvis ennå flere også.

Likte serien godt.

Pål Sverre Hagen ❤️❤️

Anonymkode: 8bcdb...02e

Hva m Jon Øigarden ? Synes han gjør en god rolle-tolkning 

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Nesøya? Synes det ligner 

Kan godt være Nesøya. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en hemmelig crush på Hagen, derav hjertet😉

Øigarden er fantastisk! Synes det er mange gode skuespillerprestasjoner! 😊👏🏻👏🏻 Siste scenen med Pim blant annet, veldig bra, jeg fikk tårer i øynene av å se på henne 😭

Anonymkode: 8bcdb...02e

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er forskjell på peis og penis da 😉

😂😂😂 Ups

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både Hagen og Øigarden er fantastiske skuespillere. 

Anonymkode: 7f8fe...93c

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Josefine5 skrev:

Jeg er for gammel til å bry meg om å være kul. Eller bli sjokkert over ståpikk på tven. Kjeder du deg siden du kverulerer sånn??

Nei, jeg påpeker fakta og forstår ikke hva du flirer av. 

Anonymkode: bfc06...4fd

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett serien enda men vet ikke om det er så utrolig. Tenker på en nylig sak der en kone ble mystisk borte f.ex.

Anonymkode: aacff...2ea

Tenker det samme...

Anonymkode: 7df5e...1d6

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lager jo et show med ei hore der hjemme i slutten av siste episode, for han vet ho ser på videoene i huset.

Anonymkode: f6a04...71a

Jeg tror hensikten er å filme Henrik og vise det til Henriks kone. Payback.

• Liker 12
Skrevet

Hadde kanskje vært interessant å sett litt mer av jobben deres. Ikke bare det private dramaet. 

• Liker 6
Skrevet

Har selv vært på noen fester som arrangeres av menn som jobber i finans, er advokater eller lignende. Synes serien beskriver det hele akkurat som det er. 

Bland annet når han ene slår ned paret i parken. Jeg har vært vitne til en lignende opplevelse. 

Anonymkode: 2a91e...291

• Liker 12
Skrevet

Alfahanner i samme miljø, utdannelse og helt hinsides inntekt, ja da kan det fort bli sånn som i serien tenker jeg.  

Anonymkode: 2b22d...827

• Liker 10
Gjest Josefine5
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg påpeker fakta og forstår ikke hva du flirer av. 

Anonymkode: bfc06...4fd

Jeg ser det komiske i at du blir opprørt over noe helt naturlig. Hvis du nå kverulerer noe mer, tar jeg det som flørting😉 Ups...glemte jo at du ikke har humoristisk sans.

Skrevet

Var engang på et utested i Oslo på beste vestkant, skulle henge fra meg jakken så står det en litt eldre mann ved siden av meg. Han bare er du keen på å bli med på nachspiel, jeg og noen kompiser har en leilighet på Frogner, så begynner han og ta seg på nesen, så sier jeg bare at jeg ikke tar kokain og da han bare nei nei det gjør ikke jeg heller, er bare kompisene mine som gjør det.. Og dette her var en rik eldre mann typ 50-55 år. Så det som jeg ser serien har nok god rot til virkeligheten.

Men jeg lurer på om det her et typisk Oslo fenomen eller om dette også skjer i de andre store byene i Norge også?

Anonymkode: 9ac49...df0

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var engang på et utested i Oslo på beste vestkant, skulle henge fra meg jakken så står det en litt eldre mann ved siden av meg. Han bare er du keen på å bli med på nachspiel, jeg og noen kompiser har en leilighet på Frogner, så begynner han og ta seg på nesen, så sier jeg bare at jeg ikke tar kokain og da han bare nei nei det gjør ikke jeg heller, er bare kompisene mine som gjør det.. Og dette her var en rik eldre mann typ 50-55 år. Så det som jeg ser serien har nok god rot til virkeligheten.

Men jeg lurer på om det her et typisk Oslo fenomen eller om dette også skjer i de andre store byene i Norge også?

Du ble sjekket opp av jeppe? 

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hvor ofte journalister blir truet til taushet som han i serien.....

• Liker 17
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ble sjekket opp av jeppe? 

Hehe ja om vi skal ta av de som er i serien, så blir det nok Jeppe som er mest lik ja

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AsYouLikeIt skrev:

Jeg tror hensikten er å filme Henrik og vise det til Henriks kone. Payback.

Hensikten var vel å ta Henriks ¨eksklusive¨ hore. Henrik ville jo ikke dele henne med noen andre etter hun fikk kuttet av seg øret. Henrik satt jo bare i sofaen og så fortvilet ut, han fikk jo ikke delta...

• Liker 5
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert typisk oslofenomen. vet om noen som er rike her jeg bor og de oppfører seg ganske bondeknøl slik som familien min.

Anonymkode: 70ab1...b26

• Liker 2
Skrevet

Hvis man tror at dette er representativt for alle som jobber i finans så tar man kraftig feil. Det finnes de som er sånn men det er unntaket og ikke regelen. Slike mennesker finnes i alle miljøer. Forskjellen er bare at de med mye penger kan ta seg friheter de med mindre penger ikke kan. 

Narsissister, sosiopater og psykopater finnes over alt. Ikke bare i finansmiljøene. 

Anonymkode: 8afcb...bb7

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...