kaleidoskop Skrevet 29. september 2019 #121 Skrevet 29. september 2019 Serien er ok. Vet ikke helt om handlingen er bra nok, men jo da, ser den jo. Grunnen til at det er det drøyeste NRK har vist noen gang er den erigerte peisen. 1
kaleidoskop Skrevet 29. september 2019 #122 Skrevet 29. september 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Gleder meg til sesong 2. Lurer på hva slags syn man får på menneskeverd etter en stund i slike miljøer. Folk blir slått til blods, damer blir beyond ydmyket, men "the show must go on..." Når skjønte dere at torpedoene kun var i hodet til William? Jeg skjønte det ikke før i siste episode, og følte meg litt dum.. Suverene skuespillerprestasjoner! Anonymkode: e2be8...544 Jeg misstente det allerede første gang vi så han. Særlig da han selv slo neven i fjellet. 12
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #123 Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, kaleidoskop skrev: Serien er ok. Vet ikke helt om handlingen er bra nok, men jo da, ser den jo. Grunnen til at det er det drøyeste NRK har vist noen gang er den erigerte peisen. Det er ikke akkurat hverdagskost med en erigert peis. Tøft av NRK. Anonymkode: 6ec51...857 2
kaleidoskop Skrevet 29. september 2019 #124 Skrevet 29. september 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke akkurat hverdagskost med en erigert peis. Tøft av NRK. Anonymkode: 6ec51...857 Jeg kan egentlig ikke huske å ha sett det i noen serie før. Ble litt overrasket. Men ikke skuffet 😂 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #125 Skrevet 29. september 2019 Er en plastpenis som blir brukt. Det kom frem i forrige ukes fredagsbilag til Dagens Næringsliv, DN. Intervju med flere av skuespillerene. Anonymkode: 9aa54...272 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #126 Skrevet 29. september 2019 Håper på flere sesonger! Anonymkode: 0acc3...271 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #127 Skrevet 29. september 2019 Stakkars Pim! Anonymkode: dd313...b20 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #128 Skrevet 29. september 2019 Så den første episoden. Det var noe av det minst interessante jeg har sett på TV noen gang. Anonymkode: 3c9bd...302 4
Walterwhite Skrevet 29. september 2019 #129 Skrevet 29. september 2019 Jeg synes serien var veldig bra! Spennende og interessant. Og morsom. Jeg lo fælt flere ganger, selv om det kanskje ikke er ment som en komedie? 😂 Håper det blir en ny sesong! 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #130 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, Josefine5 skrev: Jeg flirer av at ståpikk er krise. Men vold er ok. Det er det ingen som reagerer på. Merkelig verden! Vold har vi sett en milliard ganger i norske produksjoner. Ståpikk er noe helt nytt. Men du skulle vel være kul. Anonymkode: bfc06...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #131 Skrevet 29. september 2019 Likte serien jeg, men voldsomt sjokkerende vil jeg ikke si den var. Har null problemer med å tro på at mye av det som fremstilles er helt sant, selv om det gjerne er komprimert i tid og fordel på færre personer enn i virkeligheten. 22 timer siden, CMarie skrev: Kvinnene er fremstilt veldig klisjeaktige og endimensjonale, både koner, au pairer og de prostituerte. Nå er det jo i hovedsak Hermine og Celine vi ser noe særlig til. Hermine syns jeg ikke er endimensjonal eller klisjeaktig, hun portretteres derimot ganske godt mtp hvordan en kvinne som blir psykisk mishandlet oppfører seg. Lager unnskyldninger for mannen, kallle psykologtimene for PT, studerer i smug, føyer seg og gjør det som er forventet av henne for at mannen skal være fornøyd, og benekter at noe er galt når andre påpeker det. Celine er dessverre heller ingen klisje, nøyaktig så selvsentrert er det faktisk folk som er, fasade, fasade, fasade. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo påtakelig hvor mye de ruser seg. Kan umulig ha det bra m seg selv. Han ene prøver jo å skyte hode av seg også. Anonymkode: dd313...b20 Det er veldig mye rus i omløp uten at folk vet om det, du ser det du vil se. Alle som bruker dop er ikke slitne folk i parken, de fleste som er avhengig av noe ser faktisk ut som alle andre. En jeg kjenner gikk på et presisjestudium der stort sett hele kullet tok kokain før eksamen, det var lett å få tak i og ingen sladret siden alle gjorde det. Var bare en 4-5 stykker som droppet det av et kull på rundt hundre. Ingen av universitetets ansatte merket noe, ingen andre heller som det hadde vært naturlig meldte fra. Det er nok ikke et enesteående tilfelle. Kokainbruken i Norge øker, bare les her https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/MK5mE/kloakken-avsloerer-disse-narkostoffene-bruker-oslo 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå i kveld sett alle episodene av Exit. Fy flate for noen fyrer og for et miljø. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at mange i finansverden i Norge lever som dette, jeg forstår ikke at de henger sammen. Og hva med konene og barna? Jeg trodde heller ikke det var så mange rike i Norge med 400 millioner på bok.. Anonymkode: b6860...a61 Å være god for 400 mill er ikke det samme som ha dem på bok. Som regel vil det være verdier i from av eiendommer, kunst, verdipapirer og andre investeringer. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til sesong 2. Lurer på hva slags syn man får på menneskeverd etter en stund i slike miljøer. Folk blir slått til blods, damer blir beyond ydmyket, men "the show must go on..." Når skjønte dere at torpedoene kun var i hodet til William? Jeg skjønte det ikke før i siste episode, og følte meg litt dum.. Suverene skuespillerprestasjoner! Anonymkode: e2be8...544 Tenkte tanken med en gang de dukker opp. William er jo høy som et fly og full i angst, da kommer hallusinasjonene fort. Anonymkode: b36b7...95e 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #132 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, kaleidoskop skrev: Jeg kan egentlig ikke huske å ha sett det i noen serie før. Ble litt overrasket. Men ikke skuffet 😂 Det er forskjell på peis og penis da 😉 Anonymkode: 6ec51...857
frk_88 Skrevet 29. september 2019 #133 Skrevet 29. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Han lager jo et show med ei hore der hjemme i slutten av siste episode, for han vet ho ser på videoene i huset. Anonymkode: f6a04...71a Er det noen som vet hvor disse husene som er brukt i serien befinner seg? De er jo skikkelig fine 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #134 Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, frk_88 skrev: Er det noen som vet hvor disse husene som er brukt i serien befinner seg? De er jo skikkelig fine Snarøya. Anonymkode: 6ec51...857 2
Gjest Josefine5 Skrevet 29. september 2019 #135 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vold har vi sett en milliard ganger i norske produksjoner. Ståpikk er noe helt nytt. Men du skulle vel være kul. Anonymkode: bfc06...4fd Jeg er for gammel til å bry meg om å være kul. Eller bli sjokkert over ståpikk på tven. Kjeder du deg siden du kverulerer sånn??
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #136 Skrevet 29. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke akkurat hverdagskost med en erigert peis. Tøft av NRK. Anonymkode: 6ec51...857 Det er protese, hørte et intervju med Santelman på radioen. Anonymkode: 41160...7ff 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #137 Skrevet 29. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snarøya. Anonymkode: 6ec51...857 Mener at samme område ble brukt i den norske filmen om læreren som hadde et seksuelt forhold til sin elev. ''En affære'' het filmen. Huset hun bodde i, var nærmest identisk med huset som Adam og Hermine bodde i. Anonymkode: f7b3a...cef 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #138 Skrevet 29. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er protese, hørte et intervju med Santelman på radioen. Anonymkode: 41160...7ff Mitt innlegg var ironisk. En peis er da hverdagskost på NRK, men det samme kan man vel ikke si om en penis. Anonymkode: 6ec51...857
Wera1 Skrevet 29. september 2019 #139 Skrevet 29. september 2019 Sykt bra serie! Så alt på en dag. Er det bekreftet at det blir sesong 2?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #140 Skrevet 29. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange er det jo ikke. Kanskje et titalls personer. Anonymkode: 6bb52...356 Det er ganske mange flere enn et titalls personer som har så stor formue. Tallet er nok nærmere 100-200 enn 10, sannsynligvis ennå flere også. Likte serien godt. Pål Sverre Hagen ❤️❤️ Anonymkode: 8bcdb...02e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå