AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #101 Skrevet 28. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner noen til bøkene til Bret Easton Ellis? Høres ut som noe av det samme som han beskriver. Anonymkode: aacff...2ea Ikke lest bøkene tror jeg, men sett filmatiseringen av en av dem, American Psycho. Jeg kjenner igjen mye. Ganske sikker på at en del scener er laget med inspirasjon derfra. Anonymkode: 6bb52...356 6
Gjest Kristina S. Skrevet 28. september 2019 #102 Skrevet 28. september 2019 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #103 Skrevet 28. september 2019 46 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har nå i kveld sett alle episodene av Exit. Fy flate for noen fyrer og for et miljø. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at mange i finansverden i Norge lever som dette, jeg forstår ikke at de henger sammen. Og hva med konene og barna? Jeg trodde heller ikke det var så mange rike i Norge med 400 millioner på bok.. Anonymkode: b6860...a61 Jeg har ikke sett serien enda men vet ikke om det er så utrolig. Tenker på en nylig sak der en kone ble mystisk borte f.ex. Anonymkode: aacff...2ea 21
Fru Uperfekt Skrevet 28. september 2019 #104 Skrevet 28. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser første episode nå. Ble litt overrasket over at vi får se en erigrert penis (hvis det var ekte da). Som fyren til og med runker. Er det egentlig lov å vise på vanlig TV? Anonymkode: 3cc4f...42b Ja det er lov, er kunst ikke pørr 3
Fru Uperfekt Skrevet 28. september 2019 #105 Skrevet 28. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han lager jo et show med ei hore der hjemme i slutten av siste episode, for han vet ho ser på videoene i huset. Anonymkode: f6a04...71a Det er pga at han da vet det, etter adv møte 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #106 Skrevet 28. september 2019 21 minutter siden, Kristina Schwartz skrev: Virkelig? Wow. Da var det jammen på tide at noen rettet søkelys på dette. Ja, veldig gode skuespillerprestasjoner, spesielt fra Pål Sverre Hagen. Kanskje Men husk at de viser ikke hvor jækla mye arbeid som ofte ligger bak, for å nå toppen. Anonymkode: f564c...4a3 5
Gjest Kristina S. Skrevet 28. september 2019 #107 Skrevet 28. september 2019 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
tirben Skrevet 28. september 2019 #108 Skrevet 28. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldeles ikke, liker bare ikke serien (eller den typen serie får jeg si). Merkelig at ikke de får til en serie med oppbyggende spenning som Svenskene og danskene får til. Her er det bare en masse "pang pang", hvis du skjønner. Pøse på med masse vold og sex bare for å lage action, nei takk. Anonymkode: e99cf...b74 Serien er genial!! Spennende personligheter og gode skuespillere. Ble hektet helt fra begynnelsen. 16
Gjest Malika Skrevet 28. september 2019 #109 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke lest bøkene tror jeg, men sett filmatiseringen av en av dem, American Psycho. Jeg kjenner igjen mye. Ganske sikker på at en del scener er laget med inspirasjon derfra. Anonymkode: 6bb52...356 Inspirasjon har de sikkert fått, og jeg ser ikke noe galt i det. American Psycho har fokus på en syk mann, avstumpet, merkevarer og orden. Men jeg synes Exit utvikler seg annerledes. Mer fokus på det sårbare og menneskelige i karakterene etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #110 Skrevet 28. september 2019 Beste med serien var at Hermine kom seg ut Anonymkode: dd313...b20 23
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #111 Skrevet 28. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: American Psycho*. Anonymkode: 6bb52...356 En blanding kanskje. Men scenen der svensken drar seg bortover bakken På vei hjem fordi han er så rusa Er jo 100 % wolf of wall street. Anonymkode: 0f93c...8a2 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #112 Skrevet 28. september 2019 Jeg har aldri vært borti noe sterkere enn alkohol. Men, merker ikke folk rundt deg om du bruker like mye coca osv som de gjør i serien? Anonymkode: fee2d...38f 8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #113 Skrevet 28. september 2019 Såå spennende! Elsker serien Anonymkode: 33513...384 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #114 Skrevet 28. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri vært borti noe sterkere enn alkohol. Men, merker ikke folk rundt deg om du bruker like mye coca osv som de gjør i serien? Anonymkode: fee2d...38f Folk ser det de vil se.. Tok en stund litt sånt, ikke i nærheten av så mye som i serien der, men..type en stripe på pikerommet var ikke uvanlig. Ingen merket noe. Og jeg er moren min sin åpne bok.. Anonymkode: 6d2e0...7e8 7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2019 #115 Skrevet 28. september 2019 Synes dette er veldig fascinerende. Ikke fordi jeg er overrasket over at ting som dette skjer, men på grunn av disse typene. De blir spilt veldig bra, eller så blir de spilt etter en stereotype. Jeg er ikke helt sikker på hva som er riktig, hva tror dere? Kjenner de nemlig igjen, bare måten de snakker om ting på og oppfører seg. Det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er. Kjenner ingen steinrike finansfolk. Men av de jeg kjenner som jager dress, penger og status, så er mange akkurat sånn. Å høre på disse intervjuene er som å høre på dem. Sier ikke at de bruker dop, knuller horer og er helt psyko, men det ville ikke vært store overraskelsen i forhold til om jeg fant ut at noen andre gjorde det. Anonymkode: bf3bb...2b7 15
SPOCA Skrevet 29. september 2019 #116 Skrevet 29. september 2019 (endret) Har nå binge-watchet hele serien. Steike for en bra serie. Holdningene og miljøet er til å spy av, men uten tvil rot i virkeligheten. Har selv gått på vgs med lignende miljø (jeg var ikke en del av selve miljøet, men fikk med meg nok), og kjenner igjen typene. Håper det kommer ny sesong! Endret 29. september 2019 av SPOCA 21
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #117 Skrevet 29. september 2019 9 timer siden, Josefine5 skrev: 😂 Hva gliser du av? Nevn EN gang du har sett en ståpikk i en norsk produksjon før? Anonymkode: bfc06...4fd 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #118 Skrevet 29. september 2019 Gleder meg til sesong 2. Lurer på hva slags syn man får på menneskeverd etter en stund i slike miljøer. Folk blir slått til blods, damer blir beyond ydmyket, men "the show must go on..." Når skjønte dere at torpedoene kun var i hodet til William? Jeg skjønte det ikke før i siste episode, og følte meg litt dum.. Suverene skuespillerprestasjoner! Anonymkode: e2be8...544 8
Helgeline Skrevet 29. september 2019 #119 Skrevet 29. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til sesong 2. Lurer på hva slags syn man får på menneskeverd etter en stund i slike miljøer. Folk blir slått til blods, damer blir beyond ydmyket, men "the show must go on..." Når skjønte dere at torpedoene kun var i hodet til William? Jeg skjønte det ikke før i siste episode, og følte meg litt dum.. Suverene skuespillerprestasjoner! Anonymkode: e2be8...544 Det begynte å demre da Pim gikk ut, og der var ingen der. Tror jeg skjønte det før de to reiste til utlandet . 13
Gjest Josefine5 Skrevet 29. september 2019 #120 Skrevet 29. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gliser du av? Nevn EN gang du har sett en ståpikk i en norsk produksjon før? Anonymkode: bfc06...4fd Jeg flirer av at ståpikk er krise. Men vold er ok. Det er det ingen som reagerer på. Merkelig verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå