Gå til innhold

Exit på NRK TV

Anbefalte innlegg

Gjest Josefine5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser første episode nå. Ble litt overrasket over at vi får se en erigrert penis (hvis det var ekte da). Som fyren til og med runker. Er det egentlig lov å vise på vanlig TV? :klo: 

Anonymkode: 3cc4f...42b

😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser første episode nå. Ble litt overrasket over at vi får se en erigrert penis (hvis det var ekte da). Som fyren til og med runker. Er det egentlig lov å vise på vanlig TV? :klo: 

Anonymkode: 3cc4f...42b

Jada, men det er krav til størrelse😀

• Liker 28
Skrevet

Er bare fascinert av hele serien! Syns den var knallbra!

Anonymkode: 4414a...650

• Liker 18
Skrevet

Veldig bra serie!!! Håper det kommer flere sesonger! Mye de kan spille videre på her. 

Anonymkode: 3fb9f...92e

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, CMarie skrev:

Kvinnene er fremstilt veldig klisjeaktige og endimensjonale, både koner, au pairer og de prostituerte.

Unntatt Hermine, etter min mening. Der er det mer dybde.

• Liker 28
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De to konene der er jo på tur selv.

Ho ene er ei overfladisk selvsentrisk usikker bitch der utseende og prestisje betyr alt, med en gang mannen ikke er perfekt begynner ho å negge han...... ijkje bra.....

Ho andre utviser usikkerhet på seg selv, og er rett og slett et vanvittig dårlig menneske som produserer løgn for å hevde seg.

Hvis mannen er om seg nå så laster han ned videoovervåkingen av at ho tumblet seg selv ned trappen mens han ligger på gulvet 2m vekk.

Dette er typisk den type damer som går i slike miljøer, alt er goody goody mens verden smiler, men med en gang det er skjær i sjøen så kommer bitchen frem.

Anonymkode: f6a04...71a

Men tror du han vet om kameraet? 

Spoiler

Hun gjør dette for å komme seg vekk fra en ekstremt kontrollerende mann.

Endret av Helgeline
Glemte spoiler
  • Liker 5
Skrevet
6 timer siden, Antoinette skrev:

Serien er ikke sjokkerende for oss som har noen år med Netflix og HBO i bakhånd. Men for NRK er dette heftig. Men så er det jo Øystein Karlsen som har skrevet serien og han legger ikke to fingre imellom for å være ærlig. Sjekk ut det andre han har gjort - veldig bra saker. 

Tommel opp.

Kjenner noen som er i finansmiljøet og det er en saus av kokain, horer, au-pairer, koner med mini-bikkjer og menn som driter i ungene sine. For et liv!

Har han laget serier /filmer tidligere? Hvor finner jeg ut dette :) ?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Helgeline skrev:

Men tror du han vet om kameraet? 

Han lager jo et show med ei hore der hjemme i slutten av siste episode, for han vet ho ser på videoene i huset.

Anonymkode: f6a04...71a

• Liker 7
Skrevet

Jeg har sett alle episodene. Jeg skjønner ikke helt hva som er så sjokkerende egentlig. Det er menn med mye penger som velger å leve livet. Deres valg. Husk at de faktisk skaper store verdier og sånn sett gjør andre rikere (konene, sekretærene, investorene etc.). Tror heller serien vil virke rekrutterende enn avskrekkende. Moral er uansett et veldig tøyelig begrep, og mer noe folk uten penger og posisjon trøster seg med (via religion osv). Veldig bra skuespillerprestasjoner, da. Serien fortjener en pris. 

• Liker 13
Skrevet

Kommer det en sesong 2, mon tro? Har sett alle episodene på nett nå. Veldig bra!

• Liker 5
Skrevet

Det er jo påtakelig hvor mye de ruser seg. Kan umulig ha det bra m seg selv. 

Han ene prøver jo å skyte hode av seg også. 

Anonymkode: dd313...b20

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker serien, men den er jo som en norsk versjon av Wolf of wall street. 

Anonymkode: 0f93c...8a2

American Psycho*. 

Anonymkode: 6bb52...356

• Liker 3
Skrevet

Flere enn meg som synes den blonde konen er ekstremt iskald mot mannen som har prøvd å ta livet sitt ? Huff får faktisk vondt av han. Kan nesten skjønne han vil ruse seg mer etter et sånt iskaldt møte fra sine nærmeste. 

• Liker 29
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som synes den blonde konen er ekstremt iskald mot mannen som har prøvd å ta livet sitt ? Huff får faktisk vondt av han. Kan nesten skjønne han vil ruse seg mer etter et sånt iskaldt møte fra sine nærmeste. 

Jeg må faktisk innrømme at jeg gråt når jeg så det. Fikk skikkelig vondt på hans vegne 😢

Anonymkode: e13fd...d84

• Liker 18
Skrevet

Jeg har nå i kveld sett alle episodene av Exit. Fy flate for noen fyrer og for et miljø. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at mange i finansverden i Norge lever som dette, jeg forstår ikke at de henger sammen. Og hva med konene og barna? Jeg trodde heller ikke det var så mange rike i Norge med 400 millioner på bok.. 

Anonymkode: b6860...a61

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå i kveld sett alle episodene av Exit. Fy flate for noen fyrer og for et miljø. Jeg kan bare ikke fatte og begripe at mange i finansverden i Norge lever som dette, jeg forstår ikke at de henger sammen. Og hva med konene og barna? Jeg trodde heller ikke det var så mange rike i Norge med 400 millioner på bok.. 

Anonymkode: b6860...a61

Mange er det jo ikke. Kanskje et titalls personer.

Anonymkode: 6bb52...356

• Liker 9
Skrevet

Han jepp har jo litt selvinnsikt der han sitter på taket og sier «han fyren der vil jeg ikke være». 

Tydeligvis en bunn i han også 

• Liker 19
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må faktisk innrømme at jeg gråt når jeg så det. Fikk skikkelig vondt på hans vegne 😢

Anonymkode: e13fd...d84

Ja straffer seg å gifte seg med trophé-koner 

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner noen til bøkene til Bret Easton Ellis? Høres ut som noe av det samme som han beskriver.

Anonymkode: aacff...2ea

Mye likt, men likevel ikke. Å kjenne på det å være avstumpet tror jeg er mer vanlig enn vi vet i visse miljøer. Stadig på jakt etter et rush. Synes denne serien balanserer både det og hva som skjer når bunnen er nådd. 

9 timer siden, Caroline91 skrev:

Pål Sverre Hagen er en helt fantastisk skuespiller ❤️

Han er den aller beste vi har i Norge! Hvordan han spiller når han sitter på do i ren angst er rett og slett kunst.

8 timer siden, CMarie skrev:

Kvinnene er fremstilt veldig klisjeaktige og endimensjonale, både koner, au pairer og de prostituerte.

Ja, enig. Men det gjenspeiler vel også miljøet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...