Gå til innhold

Exit på NRK TV

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Caroline91 skrev:

Pål Sverre Hagen er en helt fantastisk skuespiller ❤️

I know! 

Anonymkode: 7f8fe...93c

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Caroline91 skrev:

Pål Sverre Hagen er en helt fantastisk skuespiller ❤️

Hyggeligere som Amundsen 😂

Anonymkode: dd313...b20

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser denne serie, er jeg sjeleglad for at jeg sa nei til en date med han finansduden jeg møtte på festival en gang. 😂

Angrer på at jeg sa ja 🤮

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ikke sjokkerte over serien, men jeg blir allikevel sykt provosert. De kjøper prostituerte (hvorfor det egentlig, kan de ikke lett få seg ONS med den statusen?), liker ikke å tilbringe tid med barna sine og driver med dop. Menneskesynet deres er helt ødelagt og kvalmt.

Anonymkode: d7b01...6d4

• Liker 25
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg sa ja 🤮

Uff da! 😳

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor det egentlig, kan de ikke lett få seg ONS med den statusen

Mysterium for meg og.... må jo være større erobring å nedlegge noe man ikke bare har kjøpt ? 

Anonymkode: 80318...ffd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kvinnene er fremstilt veldig klisjeaktige og endimensjonale, både koner, au pairer og de prostituerte.

Endret av CMarie
.
  • Liker 13
Skrevet

Serien er ikke sjokkerende for oss som har noen år med Netflix og HBO i bakhånd. Men for NRK er dette heftig. Men så er det jo Øystein Karlsen som har skrevet serien og han legger ikke to fingre imellom for å være ærlig. Sjekk ut det andre han har gjort - veldig bra saker. 

Tommel opp.

Kjenner noen som er i finansmiljøet og det er en saus av kokain, horer, au-pairer, koner med mini-bikkjer og menn som driter i ungene sine. For et liv!

• Liker 42
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke sjokkerte over serien, men jeg blir allikevel sykt provosert. De kjøper prostituerte (hvorfor det egentlig, kan de ikke lett få seg ONS med den statusen?), liker ikke å tilbringe tid med barna sine og driver med dop. Menneskesynet deres er helt ødelagt og kvalmt.

Fordi de ønsker ikke et menneskelig møte der man er likeverdig, de ønsker å bruke noen, å kjøpe noen. Mye mindre stress, og man kan legge bort all høflighet, man slipper å late som man er et normalt menneske.

Anonymkode: ec831...78c

• Liker 39
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kjøper prostituerte (hvorfor det egentlig, kan de ikke lett få seg ONS med den statusen?)

De har kjærester også, i tillegg til koner og prostituerte. Prostituerte tar cash, kjærester dyre restauranter, ferier, vesker etc

Friday’s girlfriend night, saturday’s family night. Bare sjekk Tjuvholmen en fredag :)

Anonymkode: fd1d9...5cc

• Liker 8
Skrevet

Så bare første episode, men den eneste av karakterene som interesserte meg var hun som Agnes Kittelsen spiller. Dersom serien hadde hatt fokus på henne og hennes psyke og hvorfor hun har valgt slik som hun har gjort, tror jeg serien faktisk hadde blitt mørk og sjokkerende. Som jeg har nevnt tidligere, hva gutta boys driver med er noe alle vet og det er slett ikke sjokkerende for noen. Derimot tror jeg at en mer lavmælt og dyster, psykologisk serie med fokus på konene og andre støttepersoner kunne ha vært sjokkerende og spennende. 

Anonymkode: 68dd8...0c1

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så bare første episode, men den eneste av karakterene som interesserte meg var hun som Agnes Kittelsen spiller. Dersom serien hadde hatt fokus på henne og hennes psyke og hvorfor hun har valgt slik som hun har gjort, tror jeg serien faktisk hadde blitt mørk og sjokkerende. Som jeg har nevnt tidligere, hva gutta boys driver med er noe alle vet og det er slett ikke sjokkerende for noen. Derimot tror jeg at en mer lavmælt og dyster, psykologisk serie med fokus på konene og andre støttepersoner kunne ha vært sjokkerende og spennende. 

Anonymkode: 68dd8...0c1

God idè, kanskje noen plukker den opp.

Anonymkode: ec831...78c

• Liker 5
Skrevet

Fascinerende og noe skremmende å se mennenes mangel på empati, likegyldighet og selvopptatthet. 

Anonymkode: 95140...09a

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har kjærester også, i tillegg til koner og prostituerte. Prostituerte tar cash, kjærester dyre restauranter, ferier, vesker etc

Friday’s girlfriend night, saturday’s family night. Bare sjekk Tjuvholmen en fredag :)

Anonymkode: fd1d9...5cc

Du er i miljøet ? 

Anonymkode: 80318...ffd

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Antoinette skrev:

Serien er ikke sjokkerende for oss som har noen år med Netflix og HBO i bakhånd. Men for NRK er dette heftig. Men så er det jo Øystein Karlsen som har skrevet serien og han legger ikke to fingre imellom for å være ærlig. Sjekk ut det andre han har gjort - veldig bra saker. 

Tommel opp.

Kjenner noen som er i finansmiljøet og det er en saus av kokain, horer, au-pairer, koner med mini-bikkjer og menn som driter i ungene sine. For et liv!

Aupairene tar seg av veske-hundene, hallo ikke konene de er på lunsj 

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei uff, det skjønner jeg, for den ble dårlig.

Poenget er at vi er født med en personlighet, og så kan miljøet ha en innvirkning på hvordan den blir. Alle seriemordere har hatt en grusom barndom med ofte vold og overgrep. Hvis man ikke har den antisosiale personligheten i bånn, blir man heller ikke seriemorder under slike omstendingheter. Personer med samme personlighetstrekk, men som har vokst opp i et normalt miljø med kjærlighet fra sine nærmeste, vil derimot søke seg til et voksenliv og yrke som innebærer å ta store risikoer og er spenningssøkende. Slike finner du nok mange av på Wall st. Og du ser dem i denne serien. De er velfungerende i samfunnet på en måte, i alle fall i det miljøet de har søkt seg til, men det er uansett egositiske, hensynsløse, spenningssøkende, riskikosøkende, kjeder seg fort, har behov for rus, løgnere, bedragere osv. 

Hva med konene som velger seg slike menn, og som velger å få barn med dem? Jeg synes det er mer interessant enn mennene.   

Anonymkode: cdb72...fd6

• Liker 29
Skrevet

Liker serien, men den er jo som en norsk versjon av Wolf of wall street. 

Anonymkode: 0f93c...8a2

• Liker 5
Skrevet

Kunne lett endt opp som Hermine om jeg hadde fortsatt å date han jeg møtte i våres. Personligheten til mannen er veldig lik han jeg datet, og han var også i et «rikt» miljø hvor det ble tatt mye dop.. Som jeg selvfølgelig ikke visste om en stund..

Anonymkode: 86f83...c73

• Liker 19
Skrevet

De to konene der er jo på tur selv.

Ho ene er ei overfladisk selvsentrisk usikker bitch der utseende og prestisje betyr alt, med en gang mannen ikke er perfekt begynner ho å negge han...... ijkje bra.....

Ho andre utviser usikkerhet på seg selv, og er rett og slett et vanvittig dårlig menneske som produserer løgn for å hevde seg.

Hvis mannen er om seg nå så laster han ned videoovervåkingen av at ho tumblet seg selv ned trappen mens han ligger på gulvet 2m vekk.

Dette er typisk den type damer som går i slike miljøer, alt er goody goody mens verden smiler, men med en gang det er skjær i sjøen så kommer bitchen frem.

Anonymkode: f6a04...71a

• Liker 9
Skrevet

Ser første episode nå. Ble litt overrasket over at vi får se en erigrert penis (hvis det var ekte da). Som fyren til og med runker. Er det egentlig lov å vise på vanlig TV? :klo: 

Anonymkode: 3cc4f...42b

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...