Gå til innhold

Exit på NRK TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra serie. Mørkt og jævlig. Stakkars kvinner og stakkars menn. 

Og for et soundtrack. 

• Liker 5
Skrevet

Har sett alt sammen! Drøy serie, men tviler ikke på at det er sant. Blir hekta, men man hater jo samtlige av karakterene til slutt.

Anonymkode: 7d860...71d

• Liker 19
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du begynt å se? Hva synes du? 

Jeg tror ikke jeg orker å se all volden og kvalm oppførsel jeg 🙈 har møtt noen sånne typer i virkeligheten og det holdt. Men lurer litt på hvor realistisk serien er 

Anonymkode: dd313...b20

Nei, dette var så urealistisk og overdrevet at det var tragisk.  Nei, en må bare innse at Norge klarer ikke å lage TV-drama som Sverige og Danmark.  

Anonymkode: e99cf...b74

• Liker 8
Skrevet

Synes ikke denne va hverken urealistisk eller overdrevet. Jo, på en så kort tidsperiode kanskje, ikke er ikke i tvil om at dette har hendt over et lengre tidsrom. Synes NRK skal ha kred på mange måter. Ville gitt serien 9.0 av 10.

Anonymkode: 36618...d8c

• Liker 47
Skrevet

Så er intervju med de som har laget serien, hvor de forteller at de historiene som blir fortalt er historier de har fått vite om fra folk i et slikt miljø. De sa også at de fikk høre mange historier som var så drøye at ingen ville tro det, og som de derfor utelot. 

Anonymkode: fee2d...38f

• Liker 37
Skrevet

Vet ca hvordan det er, så ble ikke sjokket

De kunne lagd den langt drøyere sånn jeg kjenner til miljøet. 

Alt i alt så har de laget en meget god serie med gode skuespiller prestasjoner.

Anonymkode: f564c...4a3

• Liker 41
Skrevet

Begynte å kikke nøyere på menn i dress på Tjuvholmen i dag 😂.

Anonymkode: 0acc3...271

• Liker 14
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada kvinner er alltid uskyldige, vi har fått det med oss.

Anonymkode: 59e8b...4d9

🙄

Anonymkode: 4025c...c0b

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes den er kjempebra! Veldig unorsk i stilen. 

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke si jeg synes dette er overdrevet eller urealistisk, har jobbet i de bransjene (finans)for noen år tilbake, og kjenner igjen adferden til de "store gutta", på kontoret.  Jobb/fest/vakre koner/biler/enormt pengeforbruk/firmaleiligheter etc.

Dessuten er det jo utroskap, narkotika og pengetriksing det er snakk om. Altså relativt "vanlige" ting.  

Utrolig bra serie. 

Anonymkode: 35d1c...cda

• Liker 47
Skrevet

Ikke sett den ferdig enda, men så langt må jeg si NRK imponerer, og du verden så bra skuespillere vi har her til lands! 

• Liker 36
Skrevet
9 timer siden, MiniMjau skrev:

Bra serie. Mørkt og jævlig. Stakkars kvinner og stakkars menn. 

Og for et soundtrack. 

Nydelig soundtrack ja! 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette var så urealistisk og overdrevet at det var tragisk.  Nei, en må bare innse at Norge klarer ikke å lage TV-drama som Sverige og Danmark.  

Jeg har vært innom de kretsene der. Dette er veldig realistisk. 

Anonymkode: ac87f...9a4

• Liker 36
Skrevet

En ting er sikkert- virkeligheten er verre 

Anonymkode: 80318...ffd

• Liker 8
Skrevet

Er på andre episode nå. Liker den veldig godt. For et miljø og for en oppførsel. 🤮

Anonymkode: 7f8fe...93c

• Liker 10
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært innom de kretsene der. Dette er veldig realistisk. 

Anonymkode: ac87f...9a4

Ja om ikke verre i virkeligheten ! 

Fælt å tenke på at slike manipulerende psykopater får herje fritt, og sitter og forvalter andre menneskers penger...

Ingen hemmelighet at status-yrker som aksje-megling, industri-ledere , advokat, dommer, lege, kirurg tiltrekker seg mange psykopater som er besatt av makt og status og tråkker over lik for å klatre i gradene

• Liker 26
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor beskyttet du lever som synes dette var overdrevent ? 

Ignorance is bliss. 

• Liker 32
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja om ikke verre i virkeligheten ! 

Fælt å tenke på at slike manipulerende psykopater får herje fritt, og sitter og forvalter andre menneskers penger...

Ingen hemmelighet at status-yrker som aksje-megling, industri-ledere , advokat, dommer, lege, kirurg tiltrekker seg mange psykopater som er besatt av makt og status og tråkker over lik for å klatre i gradene

Så er dokumentar om en seriemorder (jobbet for mafiaen tror jeg) i USA. Han hadde hatt en jævlig barndom. Psykologen som intervjuet ham, sa at personer med samme personlighet med som vokste opp i et normal Og kjærlig miljø, valgte yrker med risikotagning. For eksempel jobb på Wall street. 

• Liker 11
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så er dokumentar om en seriemorder (jobbet for mafiaen tror jeg) i USA. Han hadde hatt en jævlig barndom. Psykologen som intervjuet ham, sa at personer med samme personlighet med som vokste opp i et normal Og kjærlig miljø, valgte yrker med risikotagning. For eksempel jobb på Wall street. 

Hva slags personlighet var det da? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...