Gå til innhold

Exit på NRK TV

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.9.2019 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Flere enn meg som synes den blonde konen er ekstremt iskald mot mannen som har prøvd å ta livet sitt ? Huff får faktisk vondt av han. Kan nesten skjønne han vil ruse seg mer etter et sånt iskaldt møte fra sine nærmeste. 

Anonymkode: dd313...b20

Jeg vil tro dette er helt vanlig blant kvinner i finansmiljøet. Det koster svært mye å tape ansikt i prestasjonsbaserte miljøer.

Anonymkode: 006bc...e91

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra serie men drit lei han Jon Øigarden . Han er jo med i alt. 

Anonymkode: 0efbf...615

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Mens jeg synes han er helt motbydelig! Fordi han spilte så bra! 😂

Han er jo sikkert en hyggelig fyr i virkeligheten, men siden jeg ikke kan huske å ha sett han i andre roller så ER han Adam for meg😂 

Jeg så et intervju med han der han virket så hyggelig. 😁

Anonymkode: 7f8fe...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg så et intervju med han der han virket så hyggelig. 😁

Såklart han er. Bare fascinerende dyktig skuspiller! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bra serie men drit lei han Jon Øigarden . Han er jo med i alt. 

Men han er så god til å spille drittsekk at jeg var nesten overbevist om at han egentlig ikke var helt god i huet i virkeligheten. 😬 Heldigvis er det ikke av typen som skjeller ut skuespillere fra slemme roller på gata. 😂 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pia Sofia skrev:

Såklart han er. Bare fascinerende dyktig skuspiller! 

Absolut!🇸🇪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2019 den 1.01, AnonymBruker skrev:

Nei, dette var så urealistisk og overdrevet at det var tragisk.  Nei, en må bare innse at Norge klarer ikke å lage TV-drama som Sverige og Danmark.  

Anonymkode: e99cf...b74

I tidlig 20 årene hadde jeg en venninne som vanket i disse kretser. Jeg trakk meg fort ut for å si det sånn. For det var verre enn det de har fremstilt på tv. Så tviler ikke et sekund på at det er sant.

Anonymkode: f45e3...379

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor serien heter "Exit" egentlig? Er det noe jeg ikke helt skjønner? 😅 

Anonymkode: 277d6...f75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig er har kg brukere kjennskap til dette miljøet også. For en overraskelse.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2019 den 16.46, Melonas skrev:

Hensikten var vel å ta Henriks ¨eksklusive¨ hore. Henrik ville jo ikke dele henne med noen andre etter hun fikk kuttet av seg øret. Henrik satt jo bare i sofaen og så fortvilet ut, han fikk jo ikke delta...

Jeg tror at siden Adam nå visste om kameraene så stelte han dette i stand med Henrik og høre vel vitende om at Hermine skal se det. At han ikke bryr seg om henne og at Henrik også er hans. Hadde han bare skulle tatt Henrik så hadde han fjernet kameraene spm hun hadde tilgang på å heller satt opp slik at han hadde tilgang... Men dritbra serie! Håper på oppfølger! Helst i morgen!!!!! 

Anonymkode: 87cd1...c89

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som vet hvorfor serien heter "Exit" egentlig? Er det noe jeg ikke helt skjønner? 😅 

Anonymkode: 277d6...f75

Det har vel noe med å komme seg ut å gjøre. Tenker det har med det å komme seg ut av et destruktivt forhold, en destruktiv livsstil, ut av rusmisbruk. Og også kanskje livsstilen i seg selv, at det er så utenfor alt som er normalt, liksom en utgang fra det normale livet. Rus er jo også en måte å ikke ville forholde seg til ting på, en "exit". Mange betydninger der tenker jeg.

Anonymkode: aacff...2ea

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg den siste senen med adam, henrink, den prostituerte og at hermine ser på? Hva er forholde mellom disse her?

Anonymkode: 631bf...899

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg den siste senen med adam, henrink, den prostituerte og at hermine ser på? Hva er forholde mellom disse her?

Lå Henrik med Hermine fordi Adam ikke ville dele den prostituerte.

Også stelte Adam istand sluttscenen for å hevne seg igjen på Henrik ettersom han ikke fikk delta da heller? Pluss at Adam hevnet seg på Hermine da han visste hun hadde kamera? men hvorfor skulle hun bry seg etter det er slutt?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at siden Adam nå visste om kameraene så stelte han dette i stand med Henrik og høre vel vitende om at Hermine skal se det. At han ikke bryr seg om henne og at Henrik også er hans. Hadde han bare skulle tatt Henrik så hadde han fjernet kameraene spm hun hadde tilgang på å heller satt opp slik at han hadde tilgang... Men dritbra serie! Håper på oppfølger! Helst i morgen!!!!! 

Anonymkode: 87cd1...c89

Slik tolket jeg også den siste scenen. Et siste stikk mot Hermine (som han visste kom til å følge med, for hun er skadet av årene han har kontrollert henne). At det finnes ingen utvei - Exit - for henne egentlig. 

Ellers om serien - Pim❤️❤️❤️

Anonymkode: 7143e...55c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og selvfølgelig er har kg brukere kjennskap til dette miljøet også. For en overraskelse.

Ja, her lo jeg godt mange ganger. Folk er noen ufattelige wannabees:-)

Anonymkode: b2605...c03

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nettopp :)

Anonymkode: 25b09...3e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, her lo jeg godt mange ganger. Folk er noen ufattelige wannabees:-)

Anonymkode: b2605...c03

Valid point! Norges intelligenselite er samlet på kg. Norges fremste moralske kompasser og etiske ledestjerner også. For et forum! 

Anonymkode: 8afcb...bb7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager, hva er rart med det? Det er alle typer folk her inne og i Oslo er det lett å komme i kontakt med sånne miljøer!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte tydeligvis ikke helt med. Kastet Hermine seg selv utfor trappen, eller var det Adam?

Anonymkode: dffb0...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...