Gå til innhold

Exit på NRK TV

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Skuespillerene var fantastiske! Spesielt han svensken, synes jeg. Ansiktet hans, hvordan han klarte å få de falske smilene så balanserte! Jeg bøyer meg i støvet! 

Jeg har aldri sett ham før. Eller det vil si, jeg kjente han ikke igjen fra Tørk aldri tårer uten hansker. Synes han er knallbra. Har et lite chrush på han nå hahaha! 😂

Anonymkode: 7f8fe...93c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett ham før. Eller det vil si, jeg kjente han ikke igjen fra Tørk aldri tårer uten hansker. Synes han er knallbra. Har et lite chrush på han nå hahaha! 😂

Var han med der? Det husker jeg ikke! 

Skrevet
3 timer siden, tirben skrev:

Norge har vel aldri lagd så mye bra som det er gjort de siste årene,  som Nobel,  Kampen om tungtvannet, Skam, Dag, Max Manus,  Kon Tiki,  og sikkert flere jeg har glemt.  Alle disse har også fått internasjonal anerkjennelse. 

Ikke glem Øyevitne! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, tirben skrev:

Var han med der? Det husker jeg ikke! 

Han var en av bögarna. Med boa rundt halsen. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svensken?  Syns han er mindre pen. Smaken er som baken.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Han svensken?  Syns han er mindre pen. Smaken er som baken.

Han er ikke sånn veldig kjekk, men det er likevel noe ved han jeg liker veldig godt. 

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, Pia Sofia said:

Skuespillerene var fantastiske! Spesielt han svensken, synes jeg. Ansiktet hans, hvordan han klarte å få de falske smilene så balanserte! Jeg bøyer meg i støvet! 

Jeg kommer nok alltid til å tenke "sosiopat" når jeg ser på han 😄 

Anonymkode: aacff...2ea

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glem Øyevitne! 

Nei,  det var en av de jeg glemte! Takk for at du minnet meg på den! 

• Liker 1
Skrevet

Kan glatt, utrolig glatt tro på denne serien. Var samboer med en mann som Adam i mange år. 

Anonymkode: 5e566...b53

Gikk det lang tid før du skjønte at han var sånn? Jobba han også i Finans ?

Anonymkode: 9ac49...df0

• Liker 1
Skrevet

Har sett alle episoder. Kommer det en ny sesong??? 

Skrevet
1 minutt siden, Verden skrev:

Har sett alle episoder. Kommer det en ny sesong??? 

Ja.

Anonymkode: 1623b...c77

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble sjokkert. Ikke nødvendigvis av utroskap og narkotika, men av karakterenes fullstendige moralske fordervenhet. Hva er det igjen av mennesker som lever sånn?

Anonymkode: 48a78...79a

• Liker 9
Skrevet

Helt utrolig at mennesker lever sånn som dette! Det sjokkerer meg all volden og hvordan de kommer unna ved å betale seg ut av det. Og at de kan bruke så mye dop og drikke så mye uten at ektefellene skjønner noe... 

Anonymkode: 8c992...4d4

• Liker 2
Skrevet

Gikk det lang tid før du skjønte at han var sånn? Jobba han også i Finans ?

Anonymkode: 9ac49...df0

Jeg var 22 når jeg traff ham, naiv og blåøyd bygdejente, aldri opplevd sånne folk eller den verden før, han levde to liv, ett med meg og ett med folkene i sin verden. Han var ekstremt manipulerende og veldig flink til å holde meg skyldig og ansvarlig for alt jeg tenkte og følte som kunne være negativt. Han var faktisk også steril av fri vilje og det var flere av hans kompiser og, men det kom frem tidlig så det visste jeg. 

Forholdet vårt ble mer intenst og verre mot slutten, han endte opp med å bli fysisk mot meg, og naboene ringte politiet. Han truet og brølte til meg, endte opp med å slå meg flere ganger i ansiktet og jeg var dritredd. Han var likevel mest opptatt av å prate vekk mest mulig av skylden og bekymre seg for hvordan dette ville se ut på ham foran andre, og han sa rett ut at hadde det ikke vært for hvor dum jeg var, hadde ikke han måtte hevde seg, og politiet hadde ikke kommet. 

Vi var sammen i 5 år før han fant ut at han var lei og stakk av med en 18 åring, selv var han 44 da. Jeg begynte å legge flere ting sammen, forstå oppførselen hans bedre, og jeg skjønte at der hadde foregått vanvittig mye bak ryggen min som jeg ikke var klar over der og da. 

Dette var ikke direkte i finans, men det var store summer ute og gikk, ja. 

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 22 når jeg traff ham, naiv og blåøyd bygdejente, aldri opplevd sånne folk eller den verden før, han levde to liv, ett med meg og ett med folkene i sin verden. Han var ekstremt manipulerende og veldig flink til å holde meg skyldig og ansvarlig for alt jeg tenkte og følte som kunne være negativt. Han var faktisk også steril av fri vilje og det var flere av hans kompiser og, men det kom frem tidlig så det visste jeg. 

Forholdet vårt ble mer intenst og verre mot slutten, han endte opp med å bli fysisk mot meg, og naboene ringte politiet. Han truet og brølte til meg, endte opp med å slå meg flere ganger i ansiktet og jeg var dritredd. Han var likevel mest opptatt av å prate vekk mest mulig av skylden og bekymre seg for hvordan dette ville se ut på ham foran andre, og han sa rett ut at hadde det ikke vært for hvor dum jeg var, hadde ikke han måtte hevde seg, og politiet hadde ikke kommet. 

Vi var sammen i 5 år før han fant ut at han var lei og stakk av med en 18 åring, selv var han 44 da. Jeg begynte å legge flere ting sammen, forstå oppførselen hans bedre, og jeg skjønte at der hadde foregått vanvittig mye bak ryggen min som jeg ikke var klar over der og da. 

Dette var ikke direkte i finans, men det var store summer ute og gikk, ja. 

Men hva gjorde du som 22 åring sammen med en på 39? Var det pengene som lonket?

Anonymkode: 96949...89d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva gjorde du som 22 åring sammen med en på 39? Var det pengene som lonket?

Nei, absolutt ikke pengene, jeg kommer ikke fra penger og er ikke interessert i dyre fine , han tok meg med full storm og jeg følte meg både sett og elsket, noe jeg ikke hadde følt så mye i oppveksten min. Vi flyttet sammen veldig fort og ting begynte å endre seg gradvis, men sikkert etter det. 

• Liker 5
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig at mennesker lever sånn som dette! Det sjokkerer meg all volden og hvordan de kommer unna ved å betale seg ut av det. Og at de kan bruke så mye dop og drikke så mye uten at ektefellene skjønner noe... 

Anonymkode: 8c992...4d4

Ektefellene skjønner nok i mange tilfeller, men det er ikke bare bare for dem å skulle gå ned i levestandard og sitte igjen alene med barna uten au pair, de har også søkt seg til denne typen livsstil. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
På 28.9.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Tviler på at vedkommende gjør det. 

For da hadde h*n visst virkeligheten er verre 

Anonymkode: dd313...b20

Nettopp. Er mange syke historier der ute, er mye drøyt som aldri kommer frem i lyset. 

Endret av Purple Basil
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har datet flere slike og dumpet dem tvert. 

Nå er det 7år siden jeg dumpet han ene og han ber meg stadig ut. Faktisk så så han for seg at jeg skulle bli kona hans, men det var ikke aktuelt. Jeg ser navnet hans i finansavisen av og til og det hender han oppdaterer meg om livet sitt. Fortsatt singel og han har visst blitt rusfri, men er fortsatt i miljøet. 

Anonymkode: 4a114...b70

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg synes han er helt motbydelig! Fordi han spilte så bra! 😂

Han er jo sikkert en hyggelig fyr i virkeligheten, men siden jeg ikke kan huske å ha sett han i andre roller så ER han Adam for meg😂 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...