Gå til innhold

hvor lenge flørter kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor lenge flørter kvinner? er det alder når kvinner avslutter å flørte? eller er det kvinnetypen som beskriver om hun liker og flørte eller ei.

Hva ser du som kvinne etter når du starter å flørte? hvordan er du sikker på at han du flørter på ikke  har 10 andre kvinner som er i hans relasjon og nettverk?

Anonymkode: f11c9...c17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal legge opp til flørt så snakker jeg "normalt" til å begynne med, fører en normal samtale. Er med på spøkene hans, bygger videre på dem. Spør oppfølgingsspørsmål når han forteller om noe. Er det en jeg kjenner bedre så kan jeg slå an en flørtende  tone innledningsvis allerede. HVA jeg sier er mindre viktig, men bruker mye humor og det vi har til felles. Kunne aldri flørtet  alene, det er jo en toveis-kommunikasjon.

Dersom mannen legger an en flørtende tone så følger jeg gjerne opp dersom jeg er intressert. Hvis jeg er uinteressert så later jeg som jeg ikke forstår at han flørter. 

K40

• Liker 1
Skrevet

Og jeg legger merke til hvordan han snakker med andre kvinner. Er han like flørtende med flere? Da kan han fort bli stempla som uinteressant. Hvordan oppfører han seg rundt andre kvinner? Stirrer han? Og "vibber" har alt å si. Om han har 10 andre i nettverket har liten betydning hvis jeg selv bare er ute etter en uskyldig flørt. 

• Liker 1
Skrevet

Å flørte er en toveisgreie, så man ser automatisk etter blikk og annen interesse tidlig. Er han ikke interessert fra starten av gidder jeg sjelden å prøve meg, for førsteinntrykket har utrolig mye å si. Blikk er altså pkt 1.

Så går det på hvordan man snakker sammen. Hinter, sier ting som krever en oppfølging (han -må- altså ta kontakt for å få vite mer), mye latter og humorutveksling. Har han ikke humor synker interessen min som en stein. 

Videre er det smil og invitasjon til fysisk kontakt. Har du kommet dit er du altså på -veldig- god vei.

Jeg kommer til å flørte hele livet. Livet er kjedelig uten flørt!

Anonymkode: a3e6e...cb2

• Liker 1
Skrevet

For noen kommer vel flørt lettere enn for andre, så det er nok en personlighetstype ute og går. Slutter ikke før jeg ikke lenger får respons. Du kommer langt med et blikk og et smil og noen lette berøringer tror jeg. Har funket så langt i hvertfall. Man har vel aldri en garanti for at den andre er seriøs, men det finner man da ut etterhvert. Hadde man skullet gå inn i en flørt med de forbeholdene, hadde man jo aldri kunnet flørte.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å flørte hele livet. Livet er kjedelig uten flørt!

Har samme innstilling! Hvor hærlig er det ikke å se noen rødme? eller ser at pupillene vokser? eller ser gåsehud?

Mer ærlig respons finnes neppe🤭

• Liker 2
Skrevet
På 27.9.2019 den 6.12, AnonymBruker skrev:

hvor lenge flørter kvinner? er det alder når kvinner avslutter å flørte? eller er det kvinnetypen som beskriver om hun liker og flørte eller ei.

Hva ser du som kvinne etter når du starter å flørte? hvordan er du sikker på at han du flørter på ikke  har 10 andre kvinner som er i hans relasjon og nettverk?

Anonymkode: f11c9...c17

Ja.

Anonymkode: abcf5...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...