AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Flere enn meg som er drita lei folk som whiner over at Mac og iphone er så dårlig og at alle som har det er idioter osv? Okay hvis du ikke liker mac og heller vil ha pc. Men må du whine så jævelig om det? Ingen bryr seg. Okay om du heller vil ha samsung enn iphone. Ingen bryr seg! Du skal få slippe å lese opp det lange lista di over årsaker til at du synes andre produkter er bedre. Faen meg verre enn whininga til veganere. IKKE KJØP APPLE DA VEL Anonymkode: 604f0...6ce 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Applefolk disset jo lenge Windows. En av de mest kjente reklamekampansjene til Apple var jo nettopp dissing av Windows. Anonymkode: fd2de...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Du bryr deg jo tydeligvis. Jeg ofrer de ikke en tanke. Jeg liker Apple-produkter, og jeg bryr meg særdeles lite om hva andre måtte mene. For mange er det en trend å ikke like Apple, så da får de bare holde på med sitt... Anonymkode: cc726...999 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen bryr seg Du bryr deg tydeligvis... 😏 Anonymkode: 6c051...85b 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 De får nå bare holde på. Hilsen Apple-elsker. Anonymkode: b4c4c...10c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Selv liker jeg ikke Apple pga at de kødder det til i forhold til oppkobling til andre system.. Holdt på å bli sprø da jeg jobba i fotobutikk og IPhone ikke kunne koble seg til systemene der.. 🤮 Anonymkode: 6c051...85b 1
Whistler Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere enn meg som er drita lei folk som whiner over at Mac og iphone er så dårlig og at alle som har det er idioter osv? Okay hvis du ikke liker mac og heller vil ha pc. Men må du whine så jævelig om det? Ingen bryr seg. ................. Anonymkode: 604f0...6ce Okay, kan du ikke gjøre som alle andre og bare bruke det du har lyst til å bruke og la være å gnåle om det? 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 Jeg liker kun utseende på Apple PCene, så jeg installerer windows på de fort som fy. IPhone kunne jeg aldri tenkt meg, overpriset og dårlig setup og masse feil på de. Hadde min i to år før den måtte kastes. Nå er det Huawei for alle pengene. Min første varte i 6 år! Min nye har jeg nå hatt i to. Anonymkode: f7ed2...d5f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #9 Skrevet 27. september 2019 Når det gjelder ladekablene så fortjener apple all dissingen som er mulig å skrape sammen. Makan til elendige greier. At de er så dårlige og har vært så dårlige i alle tider er utelukkende fordi apple ønsker å tjene penger. Og de gjør meg forbanna. Ellers er jeg fornøyd med epleproduktene mine. Anonymkode: 4cb94...542 2
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 27. september 2019 #10 Skrevet 27. september 2019 Kjøper kun apple som iphone og mac, framfor pc, fordi det er estetisk penere 😋
altflyter Skrevet 27. september 2019 #11 Skrevet 27. september 2019 Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har apple produkter og er fornøyd. Hva andre måtte mene om det, gir jeg blaffen i😊
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #12 Skrevet 27. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bryr deg tydeligvis... 😏 Anonymkode: 6c051...85b For the sake of denne tråden. Det er vel opplagt Anonymkode: 604f0...6ce
ekkoet Skrevet 27. september 2019 #13 Skrevet 27. september 2019 Helt enig - er en mentalitet man ser igjen i mange situasjoner, man "velger side" og deretter handler alt om å rettferdiggjøre sitt eget valg ved å snakke ned om andre siden. Er vel fanboys som er et navn på denne typen "følgere" som er besatt av at sitt valg er det beste og at da alle andre produkter er dårligere/ 2. rangs. Eier ikke selv et eneste appleprodukt (vi har mange i hus), men ingen tvil om at dette er fantastiske produkter - de er bare ikke riktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #14 Skrevet 27. september 2019 Hva slags folk er dette da? Hører aldri irl at folk disser Apple eller omvendt. Selv synes jeg bare det er Mac som duger til min type jobb. Er vant til det nå, og blir frustrert om jeg må benytte et annet grensesnitt. Kunne kanskje hatt en iPad en dag også. Resten av produktene til Apple kan du få billig for meg. Det er lite som funker som det skal. Anonymkode: 344bd...f32
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #15 Skrevet 27. september 2019 Jeg bruker kun Apple, jeg har gadget dilla og har alt bortsett fra apple-tv. Jeg venter på min nye iPhone 11 Pro Max, telefon. Anonymkode: 341de...a9c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #16 Skrevet 27. september 2019 Elsker apple og hater det. Har ipad, ibook, iPhones, macbook Pro og imac. Men er det noe jeg aldri skal ha igjen, så er det iphone.. Aldri vært så skuffa. Elsker min nye Huawei og kommer garantert til å velge Android på mobil fronten, for evig og alltid. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så nærtagende om andres preferanser.. Jeg hater iPhone, men jeg blir ikke sur og fornærma om noen hater Huawei 😅 Anonymkode: aa10d...4ab
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #17 Skrevet 27. september 2019 Jeg er en som aldri har likt apple. Alt fra at alt skal ha egne programmer (itunes etc) til utseende på iphone har vært hat for min del. Så fant jeg iphone 8 plus og falt pladask! Jeg har fremdeles en vanlig pc da prisen på mac er helt hinsides, men mobilen min lever på andre året, der alle fra samsung har gått under etter et års bruk. Og jeg elsker den like høyt i dag som da jeg kjøpte den Anonymkode: 694f1...0e6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #18 Skrevet 27. september 2019 Jeg elsker min iPhone X, men har ingen behov for å rakke ned på andres mobilvalg. Anonymkode: b4c4c...10c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #19 Skrevet 27. september 2019 Apple er jo stort sett bare søppel da! Tåler jo nesten ingenting, og de holder bevisst igjen på for eksempel hardware. Mer over-priset juggel, og sleipe salgstriks skal man lete veldig lenge etter.... Anonymkode: fef1b...419
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #20 Skrevet 27. september 2019 Jeg liker ikke Appel, men jeg gir da en god F i hva andre har😋 Anonymkode: ab66e...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå